Skravletråd

Spiser middag. Har ikke vært i middags-mood de siste par dagene, så det blir frossen-pizza. Og litt Netflix til da.
Samme her. jeg er ikke så glad i noe mat eller snacks om dagen. vil helst bare ha masse vann og slappe av. Blir mye serier om dagen.

Her har vi akkurat spist middag og dessert. Mini har okkupert tv-en, far i huset har hjemmekontor/telefonvakt så eg tenkte eg skulle fortsette med rydding og kasting

Her har vi akkurat spist middag og dessert. Mini har okkupert tv-en, far i huset har hjemmekontor/telefonvakt så eg tenkte eg skulle fortsette med rydding og kasting
Hva rydder du?
Jeg synes det er så vanskelig å kaste rydde for å kvitte meg med ting. Vet aldri hvor jeg skal begynne :rolleyes:

sikkert ikke dumt det nei :) synes det er litt deilig å ha litt tid til ting jeg vil også, men koser meg mest når vi er sammen alle sammen. :)

Hva rydder du?
Jeg synes det er så vanskelig å kaste rydde for å kvitte meg med ting. Vet aldri hvor jeg skal begynne :rolleyes:
I går kastet eg alt i skap og skuffer som eg ikke har brukt på over et år:D
Idag er d roteskapet i gangen, pakke vekk alt av tjukt tøy, ullklær osv. Kaste sko som er for liten/slitte. Har litt problemer med å kaste, haha er alltid tenk hvis. Men nå er eg tom for lagringsplasser så... haha greit å få gjort før eg blir dårlig og magen ikke er for stor :p

sikkert ikke dumt det nei :) synes det er litt deilig å ha litt tid til ting jeg vil også, men koser meg mest når vi er sammen alle sammen. :)
Sant d. Er enig i den. Men orker ikke å høre på de samme strofene fra mannen hele tiden og orket ikke å se den filmen mini ville se en gang til:happy::happy:

I går kastet eg alt i skap og skuffer som eg ikke har brukt på over et år:D
Idag er d roteskapet i gangen, pakke vekk alt av tjukt tøy, ullklær osv. Kaste sko som er for liten/slitte. Har litt problemer med å kaste, haha er alltid tenk hvis. Men nå er eg tom for lagringsplasser så... haha greit å få gjort før eg blir dårlig og magen ikke er for stor :p
Deilig! Jeg har akkurat rydda i klesskapet mitt. Tre poser går til Fretex og en del vintertøy er lagt i kjelleren. Så nå har jeg typ to bukser, tre singleter, to t-skjorter og en genser igjen (overdriver ikke engang). :P

Sant d. Er enig i den. Men orker ikke å høre på de samme strofene fra mannen hele tiden og orket ikke å se den filmen mini ville se en gang til:happy::happy:
hahaha kjenner meg så igjen! :p

Oi så sterk den ble! El-tester har jeg også fremdeles, kanskje jeg må ta en :p

Haha, ja! Var egentlig morro å se SÅ sterk strek:D

150 innlegg igjen nå da :D

Ja!:wideyed:
Hvor lang tid tar det føre skjult er oppe og går tru? Rekker vi få tilgang i morgen?:facepalm:
Tror kanskje det :) Bare forumansvarlig har tid til å ordne i morgen

Tror kanskje det :) Bare forumansvarlig har tid til å ordne i morgen

Åjj! Spennende :wideyed:
Om vi får siste innlegga nå, så kan en jo ta kontakt med engang :rolleyes::hilarious:
Utålmodig? Neidaa

Back
Topp