Åjj! Spennende
Om vi får siste innlegga nå, så kan en jo ta kontakt med engang
Utålmodig? Neidaa
Kjære vene, det skal ikke stå på innsatsen i alle fall!Vi får til de siste nå i alle fall, så kan vi prøve![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åjj! Spennende
Om vi får siste innlegga nå, så kan en jo ta kontakt med engang
Utålmodig? Neidaa
Kjære vene, det skal ikke stå på innsatsen i alle fall!Vi får til de siste nå i alle fall, så kan vi prøve![]()

Kjære vene, det skal ikke stå på innsatsen i alle fall!![]()

NeiKjære vene, det skal ikke stå på innsatsen i alle fall!![]()

Hehe, tross alt helg i morgenHehehe... Flere som ikke har lagt seg enda, ser jeg. God innsats i kveld![]()
Ja, det er sant detHehe, tross alt helg i morgen![]()

God natt!Med god innsats her inne ikveld,, etter besøk hos vennine jeg ikke har sett på 6 uker pga. Coronaviruset, så sier jeg GOD NATT
Håper dere sover godt!![]()

Hvor langt på vei er du?Jeg måtte prøve EL-test i dag selv![]()
Jeg måtte prøve EL-test i dag selv![]()

Hvor langt på vei er du?![]()
Morsomt med så sterk test, ikke sant?
Lyser mot deg! Haha
I dag er jeg kvalmere enn jeg har vært hittil. Jeg er egentlig veldig glad for det, men litt slitsomt er deter også trøtt, ennå jeg sov 12 timer i natt, minst! Bekkenet krangler heldigvis ikke mer enn vanlig. Men jeg tar alt, absolutt alt, bare dette går bra!
![]()

Litt misunnelig kjenner jeg. Snodig at det er så godt med noe allerede nå.Da har jeg skkurat henta bbhugme puta mi på posten! Og den kjennes SÅ god ut! Gleder meg til å legge meg til kvelden![]()