Skravletråd

Hehehe... Flere som ikke har lagt seg enda, ser jeg. God innsats i kveld :D

Med god innsats her inne ikveld, :hilarious:, etter besøk hos vennine jeg ikke har sett på 6 uker pga. Coronaviruset, så sier jeg GOD NATT:Heartred
Håper dere sover godt!:goodnight

Med god innsats her inne ikveld, :hilarious:, etter besøk hos vennine jeg ikke har sett på 6 uker pga. Coronaviruset, så sier jeg GOD NATT:Heartred
Håper dere sover godt!:goodnight
God natt!
Det var bra innsats fra mange i kveld :p

Akkurat kommet hjem fra jobb nå kl 23 :eek:

Fy f* det er tungt dette her! stå opp tidlig med en unge som våkner så fort fuglene fiser.. være hjemme med han hele dagen mens pappan er på jobb, så kommer pappan hjem og vi bytter sånn at jeg kan dra på jobb.

Gleder meg til mandag for å si det sånn! dette er som å jobbe 200% :wtf::wtf:

Jeg har funnet ut at jeg må kutte kaffe. Har drukket en halv kopp og blir fryktelig kvalm. :sorry:

Hei. Her er dere aktive :D har vært så mye kvalm at jeg har ligget mye. Ikke orket å se på telefonen engang:yuck: hvordan er formen deres? Idag skal jeg til jordmor , det gleder jeg meg til:Heartred

I dag er jeg kvalmere enn jeg har vært hittil. Jeg er egentlig veldig glad for det, men litt slitsomt er det :P er også trøtt, ennå jeg sov 12 timer i natt, minst! Bekkenet krangler heldigvis ikke mer enn vanlig. Men jeg tar alt, absolutt alt, bare dette går bra! :D

I dag er jeg kvalmere enn jeg har vært hittil. Jeg er egentlig veldig glad for det, men litt slitsomt er det :p er også trøtt, ennå jeg sov 12 timer i natt, minst! Bekkenet krangler heldigvis ikke mer enn vanlig. Men jeg tar alt, absolutt alt, bare dette går bra! :D

Føler den sjæl! Tar alt av plager - bare det går bra:shy:

Da har jeg skkurat henta bbhugme puta mi på posten! Og den kjennes SÅ god ut! Gleder meg til å legge meg til kvelden:D

Back
Topp