Skravletråd

Jeg hadde lyst å køye ute - men jeg er jo så sliten hver dag at jeg ikke orker å gå tur i skauen, sette opp utstyr og legge meg :p:p Det er sykt digg når man legger seg - men det er sååå tiltak å komme seg ut!

og det er så ustabilt med temp. Skulle være -1 i natt, men våkna til -5 kl 07 på mårran i dag. jeg har ikke lyst å våkne som en stivfrossen pinne heller :eek:
Skulle ønske jeg likte å sove i sovepose. Kan ikke fordra det. :rolleyes: Men hadde jeg gjort det skulle jeg tatt en tur med hengekøya.

Skulle ønske jeg likte å sove i sovepose. Kan ikke fordra det. :rolleyes: Men hadde jeg gjort det skulle jeg tatt en tur med hengekøya.

Prøvd jervenduk eller topquilt i stedet? :)

hva skal folket i helgen da? :)

Slappe av tenker jeg, brukt de siste dagene på å krangle med ledelsen på jobb og jeg er helt utslitt! Situasjon som bare ikke ble håndtert optimalt, også havna jeg i midten. Det er funnet en løsning nå heldigvis, så nå satser jeg på en god og lang natt søvn ❤

Da blir det å prøve denne i natt da! Spennende å se om den vil bedre søvnkvaliteten min eller ikke:rolleyes:
20200417_223318.jpg

Slappe av tenker jeg, brukt de siste dagene på å krangle med ledelsen på jobb og jeg er helt utslitt! Situasjon som bare ikke ble håndtert optimalt, også havna jeg i midten. Det er funnet en løsning nå heldigvis, så nå satser jeg på en god og lang natt søvn ❤

huff.. krangle med ledelsen er nesten blitt et daglig gjøremål hos oss.. null forståelse for at det akkurat har vært påske og at det pågår unntaktstilstand i landet :wtf::wtf:

Nei, fy søren! Kjære kroppen min, klokka er 03:25. Det er IKKE et tidspunkt å våkne på!! :hungover::hungover:

Fikk heldigvis sove litt igjen. Gleder meg til vi får skjult forum!

Nei, fy søren! Kjære kroppen min, klokka er 03:25. Det er IKKE et tidspunkt å våkne på!! :hungover::hungover:

Å nei, våkna nesten akkuratt samme tidspunkt som deg. Tur på toalettet, en salt kjeks for kvalmen og litt vann så sovna jeg til slutt igjen. Våken nå kl 07, men sånn er det. De som sier man skal sove før babyen kommer hadde ikke søvnproblemer i svangerskapet tror jeg..

huff.. krangle med ledelsen er nesten blitt et daglig gjøremål hos oss.. null forståelse for at det akkurat har vært påske og at det pågår unntaktstilstand i landet :wtf::wtf:

Så kjedelig altså! Trist at du har det sånn og.. Samme her, hvordan kan det være at ledelsen på et sykehus ikke klarer å forholde seg til reglene fra sundhetsstyrelsen, det er ikke så vanskelig altså..

Å nei, våkna nesten akkuratt samme tidspunkt som deg. Tur på toalettet, en salt kjeks for kvalmen og litt vann så sovna jeg til slutt igjen. Våken nå kl 07, men sånn er det. De som sier man skal sove før babyen kommer hadde ikke søvnproblemer i svangerskapet tror jeg..
Jeg måtte ikke tisse eller var kvalm, var bare våken. :wtf: Fikk heldigvis sove etter en god stund, men kasta inn håndkleet da klokka bikka 6.

Jeg måtte ikke tisse eller var kvalm, var bare våken. :wtf: Fikk heldigvis sove etter en god stund, men kasta inn håndkleet da klokka bikka 6.

Å, kjipt altså. Jeg våkna sykt tissetrengt, også fandt jeg ut at jeg var kvalm også, haha
Fikk sovet til 6 jeg og, da sto mannen opp, han har nemlig dagvakt på akuttavdelingen i dag. Skulle uansett opp i 7 tiden da, vi har felles vaskekjeller og reservert morgentiden fra 7-12. Hadde mest lyst til å bare droppe det, men har ikke flere rene truser :p

Er det flere som sliter med tett nese? jeg blir sprø.. er så tett at ikke skyllehorn klarer å ta det

Jupp - hver natt! Heldigvis ikke om dagen:hilarious:

jeg blir tett så fort jeg legger meg eller sitter lenge. Og det er ikke noen luftveier som stenges av eller noe - men de rett og slett fylles med snørr :eek: TMI - but true

Back
Topp