Skravletråd

jeg blir tett så fort jeg legger meg eller sitter lenge. Og det er ikke noen luftveier som stenges av eller noe - men de rett og slett fylles med snørr :eek: TMI - but true

Irriterende :wacky:

virkelig.. får overhodet ikke puste og får vondt i halsen av pusting gjennom munnen og snorker :p:p

Det er faktisk grusomt! Jeg klarer ikke puste med munnen, da får jeg ikke sove:hilarious:

Når begynte folk å bli oppblåst egentlig? Jeg merker ikke noe til det ennå, å liker det dårlig :(

Når begynte folk å bli oppblåst egentlig? Jeg merker ikke noe til det ennå, å liker det dårlig :(

Jeg er helle rikke sykt oppblåst. Jeg tror vi alle kommer til å dø av stress hvis vi sammenlikner alt og overanalyserer, så jeg prøve rå holde roa. Prøver :p

Har folk en fin helg? Jeg elsker at været er fint, og at jeg ikke føler meg max uvel ute på tur! Har dere noe som gjør dere glad? Legger ved bilde av min firbente solstråle.

Vedlegg

• 93323724_2623263794575830_4968194670799618048_n.jpg
    93323724_2623263794575830_4968194670799618048_n.jpg
    27,1 KB · Visninger: 13
Jeg har raket løv, og pottet om noen planter, og nå er jeg helt skutt :D Hadde glemt helt av hvor trøtt og sliten man blir utpå kvelden!

Har folk en fin helg? Jeg elsker at været er fint, og at jeg ikke føler meg max uvel ute på tur! Har dere noe som gjør dere glad? Legger ved bilde av min firbente solstråle.

Så fin sjarmør! Her er vår lille pølsehund

Vedlegg

• BAD5EFB3-2F9D-44DB-A1AB-851D35C4DA35.jpeg
    BAD5EFB3-2F9D-44DB-A1AB-851D35C4DA35.jpeg
    30,3 KB · Visninger: 9
Jeg har ryddet kjøkkenet i dag, og nå er jeg i ferd med å rote det til igjen. :P lager kylling gong bao til middag, andre gang jeg prøver. Forrige gang ble den litt for sterk, så jeg droppet chiliolje i dag. Men jeg syns den fortsatt er sterk?! Skjønner ikkeno. Den blir god da, heldigvis.

Mitt dyr er ikke mulig å gå tur med, men slenger med et bilde likevel. :D
DD2C8F2B-8C7D-43C8-A33F-EE5C99AE02F4.jpeg

Åh så fin vofse! Hvilken rase er det? Lignet på min :)

Jeg har ryddet kjøkkenet i dag, og nå er jeg i ferd med å rote det til igjen. :p lager kylling gong bao til middag, andre gang jeg prøver. Forrige gang ble den litt for sterk, så jeg droppet chiliolje i dag. Men jeg syns den fortsatt er sterk?! Skjønner ikkeno. Den blir god da, heldigvis.

Mitt dyr er ikke mulig å gå tur med, men slenger med et bilde likevel. :D
Vis vedlegget 323651

hehe, si ikke det. Katta vår blir med på tur - men bare hvis hunden er med da! Den var veldig søt <3

hehe, si ikke det. Katta vår blir med på tur - men bare hvis hunden er med da! Den var veldig søt <3
Pus her trives absolutt best i posisjonen som vises på bildet, eller varianter av den. :P Tror hun trives max med at vi er hjemme om dagen. Dumme katta skjønner ikke hvordan hun bruker katteluke, så da er det greit at vi er her for å åpne den store luka. :hilarious:

Samme her! Katta blir gjerne med på tur når vi går med hunden:cat:

Hei :)
Er det mulighet å finne en ordbok for alle forkortelsene som skrives her inne ? :) Jeg er litt grønn på det

Back
Topp