Tror ikke det, da må det være god grunn. Har skjønt det sånn at jeg blir avvist hvis jeg møter opp og krever å bli igangsatt for å få 2020-baby
Jeg håper ikke jeg trenger å bekymre meg for det der, min første kom 12 dager før termin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke det, da må det være god grunn. Har skjønt det sånn at jeg blir avvist hvis jeg møter opp og krever å bli igangsatt for å få 2020-baby
Mamma, bestemor og oldemor gikk ikke over terminen med noen av sine, så jeg håper jeg har arvet det. Men mamma har ei søster som gikk overtid hver gang, så ikke alle som er lik sin morJeg håper ikke jeg trenger å bekymre meg for det der, min første kom 12 dager før termin
Mamma, bestemor og oldemor gikk ikke over terminen med noen av sine, så jeg håper jeg har arvet det. Men mamma har ei søster som gikk overtid hver gang, så ikke alle som er lik sin mor
Uffda jeg kom 2 uker før, men jeg er ikke eldst. Håper mine fødsler skal ligne på min egenmamma gikk over med alle unntatt meg
Ja, så gøy! Har varsler nesten hver gang jeg går inn hit, det er sånn det skal væreKoselig med så mye aktivitet her inne altså!
Okei, jeg snakket jo litt om termin i jubeltråden Og da kom jeg på noe jeg har tenkt på, hvor langt over terminen får man egentlig gå nå? Det er ikke 14 dager nå, det har blitt mindre? Sett at terminen min fremdeles er 22. etter OUL, og alt går bra, er vi garantert en 2020-baby?
Æsj, det var lengeMener det var ti dager ved sykehuset Østfold i 2018.
Jeg liker best å sove på magen men i natt følte jeg at det gjør vondt helt nederst på magen på sidene mens jeg sov på magen. Er det ikke tidlig å føle at livmoren har utvidet seg og har kommet ut?
Jeg liker best å sove på magen men i natt følte jeg at det gjør vondt helt nederst på magen på sidene mens jeg sov på magen. Er det ikke tidlig å føle at livmoren har utvidet seg og har kommet ut?
Når du ikke har vært aktiv lenge nok til å være med på den lukka siden... *tvinne tommeltotter*
Kjedelig når det ikke er annet å gjøre enn å vente Sikkert mange som venter nå, vil tro mange lager seg bruker etter at de finner ut at de er gravidNår du ikke har vært aktiv lenge nok til å være med på den lukka siden... *tvinne tommeltotter*
Mange leker en kan bli med på for å fort få nok innlegg da!
Når du ikke har vært aktiv lenge nok til å være med på den lukka siden... *tvinne tommeltotter*
Hehe, jeg har ikke meldt meg inn i babyverden før for noen uker siden. Skravle .. det har jeg visstnok ikke problemer med