Skravletråd

Tror ikke det, da må det være god grunn. Har skjønt det sånn at jeg blir avvist hvis jeg møter opp og krever å bli igangsatt for å få 2020-baby :rolleyes:

Jeg håper ikke jeg trenger å bekymre meg for det der, min første kom 12 dager før termin :)

Jeg håper ikke jeg trenger å bekymre meg for det der, min første kom 12 dager før termin :)
Mamma, bestemor og oldemor gikk ikke over terminen med noen av sine, så jeg håper jeg har arvet det. Men mamma har ei søster som gikk overtid hver gang, så ikke alle som er lik sin mor :rolleyes:

Mamma, bestemor og oldemor gikk ikke over terminen med noen av sine, så jeg håper jeg har arvet det. Men mamma har ei søster som gikk overtid hver gang, så ikke alle som er lik sin mor :rolleyes:

mamma gikk over med alle unntatt meg :P

Koselig med så mye aktivitet her inne altså!:D

mamma gikk over med alle unntatt meg :p
Uffda :hilarious: jeg kom 2 uker før, men jeg er ikke eldst. Håper mine fødsler skal ligne på min egen :p
Mamma tror jeg bare ikke hadde mer plass, så da ble jeg født, men vet ikke om det kan være en faktisk årsak :hilarious: Var 54 cm

Okei, jeg snakket jo litt om termin i jubeltråden :hilarious: Og da kom jeg på noe jeg har tenkt på, hvor langt over terminen får man egentlig gå nå? Det er ikke 14 dager nå, det har blitt mindre? Sett at terminen min fremdeles er 22. etter OUL, og alt går bra, er vi garantert en 2020-baby? o_O

Mener det var ti dager ved sykehuset Østfold i 2018.

• Liker
Reactions: mto
Mener det var ti dager ved sykehuset Østfold i 2018.
Æsj, det var lenge :confused:
Da varierer det kanskje en del. Har hørt 7 dager av noen, men kan vel handle om sykehuset og hvordan det går med den gravide

Når samboer spør: "Hva vil du ha til middag?", og magen vrenger seg av tanken på varmmat :wtf:

IMG_20200421_215150.jpg

Se det var min type middag :smiley-bounce015

Er det noen som får tvillinger uten noen symptomer på det? o_O
Jeg har tenkt så mye på det, selv før jeg ble gravid, har bare hatt en følelse av at det måtte bli det. Har sett flere si at de bare visste det. Men har jo ingen tegn på det :hilarious: helt gjennomsnittlige tester feks, så tror ikke HCG stiger noe raskere enn hos de fleste :p skal på TUL om litt over 2 uker, så vi får se da :hilarious:

Jeg liker best å sove på magen men i natt følte jeg at det gjør vondt helt nederst på magen på sidene mens jeg sov på magen. Er det ikke tidlig å føle at livmoren har utvidet seg og har kommet ut?

Jeg liker best å sove på magen men i natt følte jeg at det gjør vondt helt nederst på magen på sidene mens jeg sov på magen. Er det ikke tidlig å føle at livmoren har utvidet seg og har kommet ut?

Jeg har ikke kunnet sove på magen eller ligge på magen siden før positiv test. Strekker for mye i sidene av magen i eggestokk område. Men nå blei jeg også overstimulert av IVF behandling, så synes det er vanskelig å vite hva som er det og hva som er graviditet, er 7+5 i dag ;)

Jeg leste på en eller annen app idag, at nå er livmoren like stor som en appelsin. Så det kan jo være at du kjenner det?
Hvis ikke kan det jo fort slå inn psykisk :happy:

Er dette din første? :smiley-bounce012

Når du ikke har vært aktiv lenge nok til å være med på den lukka siden... *tvinne tommeltotter*

Mange leker en kan bli med på for å fort få nok innlegg da!:D

Når du ikke har vært aktiv lenge nok til å være med på den lukka siden... *tvinne tommeltotter*
Kjedelig når det ikke er annet å gjøre enn å vente :p Sikkert mange som venter nå, vil tro mange lager seg bruker etter at de finner ut at de er gravid :)

Hehe, jeg har ikke meldt meg inn i babyverden før for noen uker siden. Skravle .. det har jeg visstnok ikke problemer med :p

Åja! Nei, da hjelper det ikke med leker nei :hilarious:
Håpe de neste ukene går fort!:D
Synes vi er flinke generelt til å holde aktivitet her inne! Veldig morro:)

Back
Topp