Ja, det er mye (evt mer) aktivitet utenfor skjultÅja! Nei, da hjelper det ikke med leker nei
Håpe de neste ukene går fort!
Synes vi er flinke generelt til å holde aktivitet her inne! Veldig morro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er mye (evt mer) aktivitet utenfor skjultÅja! Nei, da hjelper det ikke med leker nei
Håpe de neste ukene går fort!
Synes vi er flinke generelt til å holde aktivitet her inne! Veldig morro
Ja, det er mye (evt mer) aktivitet utenfor skjult
Ja Jeg har egentlig så mye tid til det, men jeg gjør det allikevelJa!
Når en er sykmeldt så har en jo litt tid og, så koselig å skravle litt her inne
Tror det er mulig uten å få symptomer på det ja har ei venninne som var på TUL og så en baby, men på OUL, var der plutselig 2! Forstå det de som kanEr det noen som får tvillinger uten noen symptomer på det?
Jeg har tenkt så mye på det, selv før jeg ble gravid, har bare hatt en følelse av at det måtte bli det. Har sett flere si at de bare visste det. Men har jo ingen tegn på det helt gjennomsnittlige tester feks, så tror ikke HCG stiger noe raskere enn hos de fleste skal på TUL om litt over 2 uker, så vi får se da
Blir ikke klok på dette med livmorstørrelse. I appen til babyverden, står det i uke 7+0 at livmoren er på størrelse med en appelsin, men i helseoversikt-appen står det at livmoren er på størrelse med en sitron i uke 7-8. Så vet ikke hva som stemmer, er jo stor forskjell på en sitron og en appelsinJeg leste på en eller annen app idag, at nå er livmoren like stor som en appelsin. Så det kan jo være at du kjenner det?
Hvis ikke kan det jo fort slå inn psykisk
Er dette din første?
Tror det er mulig uten å få symptomer på det ja har ei venninne som var på TUL og så en baby, men på OUL, var der plutselig 2! Forstå det de som kan
Blir ikke klok på dette med livmorstørrelse. I appen til babyverden, står det i uke 7+0 at livmoren er på størrelse med en appelsin, men i helseoversikt-appen står det at livmoren er på størrelse med en sitron i uke 7-8. Så vet ikke hva som stemmer, er jo stor forskjell på en sitron og en appelsin
Har hørt historier om at det kan skje, det må være rart!Tror det er mulig uten å få symptomer på det ja har ei venninne som var på TUL og så en baby, men på OUL, var der plutselig 2! Forstå det de som kan
Jeg har hørt den skal være på størrelse med knyttneven til vanlig (bare noe jeg har hørt bli sagt, trenger ikke å stemme ), så da synes jeg appelsin høres mest riktig ut etter at den har vokstBlir ikke klok på dette med livmorstørrelse. I appen til babyverden, står det i uke 7+0 at livmoren er på størrelse med en appelsin, men i helseoversikt-appen står det at livmoren er på størrelse med en sitron i uke 7-8. Så vet ikke hva som stemmer, er jo stor forskjell på en sitron og en appelsin
Jeg håper ikke jeg trenger å bekymre meg for det der, min første kom 12 dager før termin
Kjedelig når det ikke er annet å gjøre enn å vente Sikkert mange som venter nå, vil tro mange lager seg bruker etter at de finner ut at de er gravid
Ikke så veldig mye forskjell, bare kjekt å ha hvis man kun vil dele med gruppa si, og ikke hele forumetEr d noe forskjell på den skjulte siden og denne her?
Husker ikke fra forrige gang eg var her
Ikke så veldig mye forskjell, bare kjekt å ha hvis man kun vil dele med gruppa si, og ikke hele forumet
Bli med når du har vært medlem en måned!
Det går an å endre på kravene, sånn at man har vært medlem i 2 uker og 100 innlegg feks, men vet ikke om vi får lov til å endre kravene etter at skjult åpnet Da må vi i så fall ta en avstemning på detDere vil ikke sitte ned grensen til 2 uker då
Hehe eg gikk 14 dager over sist. Så ja godt tenkes d kommer en 2021 vakt her i gården hvis man får lov til å gå over så lenge nå
Nei det er ikke første. Store søster har nettopp fylt ett år. Jeg føler i tillegg stor tyngde i livmoren når jeg står. Jeg føler Stortsett mye mer plager nå enn forrige graviditet.Jeg leste på en eller annen app idag, at nå er livmoren like stor som en appelsin. Så det kan jo være at du kjenner det?
Hvis ikke kan det jo fort slå inn psykisk
Er dette din første?
Jepp... heldigvis en rolig dag. Eleven jeg følger har kartlegging og klarer seg sjæl, så da surfer jeg på BV og kjenner etter om kvalmen fortsatt sitter i.Flere enn meg som sitter på jobb, men ikke klarer å konsentrere seg om noe annet enn baby i magen?
jeg er heeelt håpløs.. får ikke gjort noenting, bare bekymrer meg, kjenner etter, tenker og leser på nett
Tiden går såååå sakte..