Skravletråd

Står på siden det eg skal at eg må drikke ca en halv liter vann 1 time før eg har time og ikke gå på dokommer aldri til å gå

Mitt tips er å tisse en time før, så du tømmer blære. Drikk så 3-5 dl. Jeg fikk samme beskjed som det før inseminasjon, men har aldri drukket 5dl for det er for mye for min blære. Gjorde det kun første gangen, det fiksa nervøsiteten da, klarte ikke å tenke på annet enn at jeg skulle tisse :P

Mitt tips er å tisse en time før, så du tømmer blære. Drikk så 3-5 dl. Jeg fikk samme beskjed som det før inseminasjon, men har aldri drukket 5dl for det er for mye for min blære. Gjorde det kun første gangen, det fiksa nervøsiteten da, klarte ikke å tenke på annet enn at jeg skulle tisse :p
Hehe ja min blære greier ikke å holde så mye hellerså d blir ikke full blære

Pølser og pommes frites til middag idag er noe av det beste jeg har spist på lenge! Har hatt så lyst på pommes frites i det som føles ut som en evighet :hilarious:
Lavkarboen er lagt på hylla inntil videre hvett fall, grønnsaker og salat er ikke akkurat det som frister om dagen:shy:

Eg er seriøst sulten 24/7.... nå er d 30 min siden g spiste frokost og har så sykt lyst på mat!!! Sitter her og sikler nesten etter bløtkokt egg.. haha begynt å bli små uggen. :eek:

Eg er seriøst sulten 24/7.... nå er d 30 min siden g spiste frokost og har så sykt lyst på mat!!! Sitter her og sikler nesten etter bløtkokt egg.. haha begynt å bli små uggen. :eek:
Samme her, går ikke lang tid i mellom :hilarious: Kan gjerne spise middag over lengre tid. Blir mett, og så klarer jeg å spise mer rett etterpå :p

Godt å høre eg ikke er alene om den kan spise mye mer enn eg pleier til middag

Samme her, går ikke lang tid i mellom :hilarious: Kan gjerne spise middag over lengre tid. Blir mett, og så klarer jeg å spise mer rett etterpå :p
Samme her! Må starte tacomiddagen et par timer tidligere så jeg kan spise flere små porsjoner utover kvelden:)

Er det flere som er tørst hele tiden? Jeg føler jeg drikker mye mer enn til vanlig :p

Er det flere som er tørst hele tiden? Jeg føler jeg drikker mye mer enn til vanlig :p
Veldig tørst når jeg legger meg, angrer hver kveld på at jeg ikke tok med vann. Orker aldri hente :p

Veldig tørst når jeg legger meg, angrer hver kveld på at jeg ikke tok med vann. Orker aldri hente :p

Enig, tørsten melder seg alltid om kvelden hos meg. Kan drikke en hel liter siste time før jeg legger meg!

Å, dere er heldige som er tørste. Jeg har fått helt avsmak på all drikke. Må tvinge i meg drikke nå. :arghh: Klarer heldigvis fortsatt å spise, enn så lenge. Men merker formen blir verre fra dag til dag.

Å, dere er heldige som er tørste. Jeg har fått helt avsmak på all drikke. Må tvinge i meg drikke nå. :arghh: Klarer heldigvis fortsatt å spise, enn så lenge. Men merker formen blir verre fra dag til dag.
Hvordan går det å sutte på isbiter? Er det like ille?

Back
Topp