Skravletråd

Hvordan går det å sutte på isbiter? Er det like ille?
Takk for tips om isbiter. Det var lurt :) Føles jo ikke som drikke, mer som mat. Litt upraktisk å ha med seg bare :p Nå har jeg kost meg med tre isbiter på rappen :hilarious:

Takk for tips om isbiter. Det var lurt :) Føles jo ikke som drikke, mer som mat. Litt upraktisk å ha med seg bare :p Nå har jeg kost meg med tre isbiter på rappen :hilarious:
Får kjøpe en mattermos eller noe, så du kan spise isbiter på farten. :hilarious:

Jeg har skikkelig sterke murringer i den ene siden i kveld, kjennes ut som det kommer fra livmor å stikker nedover i tissen. Har ingen bedre forklaring.. men det bekymrer meg etter alle gangene jeg har mista :(

Nok en natt med sykt dårlig søvn. Føler meg helt elendig. Som om jeg er syk, liksom. Har lyst til å bare klappe sammen og bli liggende på gulvet.

Hvordan finner jeg ut hvor lenge jeg har vært medlem? :smiley-ashamed004
Står på profilen min at jeg har vært medlem siden 2017, teller det som 30 dager? :smiley-ashamed005

Vil bli med i den hemmelige gruppen :smiley-ashamed004

Hvordan finner jeg ut hvor lenge jeg har vært medlem? :smiley-ashamed004
Står på profilen min at jeg har vært medlem siden 2017, teller det som 30 dager? :smiley-ashamed005

Vil bli med i den hemmelige gruppen :smiley-ashamed004
Du har sett på rett sted ja :D Så da har du vært medlem lenge nok :p

Noen tips mot kvalme? Sliter sånn med kvalme ca annenhver dag, og da varer det ofte hele dagen! :hungover: har forsøkt tørre salte kjeks, kald drikke, små og hyppige måltider, men synes ikke noe hjelper. Fikk Prostafen hos legen, men syns ikke de hjelper noe heller :dead: :anyone

Noen tips mot kvalme? Sliter sånn med kvalme ca annenhver dag, og da varer det ofte hele dagen! :hungover: har forsøkt tørre salte kjeks, kald drikke, små og hyppige måltider, men synes ikke noe hjelper. Fikk Prostafen hos legen, men syns ikke de hjelper noe heller :dead: :anyone
Prøvd å gå en tur ut? Evt åpne vindu? Synes frisk luft hjelper :)

Prøvd å gå en tur ut? Evt åpne vindu? Synes frisk luft hjelper :)
Hjelper å sitte ute når det lar seg gjøre, har mest lagt i sengen og vært på jobb nå de siste ukene. Prøvde meg på en tur på knappe 3 km, men endte opp med å brekke meg over halvparten av turen, noe som sikkert så litt rart ut for de andre turgåerne:hilarious:

Hjelper å sitte ute når det lar seg gjøre, har mest lagt i sengen og vært på jobb nå de siste ukene. Prøvde meg på en tur på knappe 3 km, men endte opp med å brekke meg over halvparten av turen, noe som sikkert så litt rart ut for de andre turgåerne:hilarious:
Uffda :hilarious:

Når du er kvalm men likevel trøkker i deg smash:hilarious:

Ja, la oss si at det kun er derfor, og at jeg ikke har spist det hele uka, haha! Har vært gravid hele uka da i alle fall :p

Det er sant!:hilarious:
Måtte ha mere melk (elsker melk) på butillen, lg har SÅ lyst på lakris i en evighet nå, så ble med en liten pose av det og gitt:facepalm: smskte himmelsk da, får bare begrense inntaket :shy:

Det er sant!:hilarious:
Måtte ha mere melk (elsker melk) på butillen, lg har SÅ lyst på lakris i en evighet nå, så ble med en liten pose av det og gitt:facepalm: smskte himmelsk da, får bare begrense inntaket :shy:

Jeg har fått helt avsmak på melk, drikker egentlig endel laktosefri melk.. Endte med å begynne på kalktabletter nå fordi jeg får så lite melkeprodukter. Føler jeg spiser et helt måltid med piller snart :P

Jeg har fått helt avsmak på melk, drikker egentlig endel laktosefri melk.. Endte med å begynne på kalktabletter nå fordi jeg får så lite melkeprodukter. Føler jeg spiser et helt måltid med piller snart :p

Uff, blir jo mett av det og:wacky:

Omg, piller ja :hilarious:
Tar 10 tabletter til dagen! Er slankeoperert, så trenger en god del vitaminer og mineraler for å holde meg på oppegående :smiley-ashamed004

Back
Topp