Takk for tips om isbiter. Det var lurt Føles jo ikke som drikke, mer som mat. Litt upraktisk å ha med seg bare Nå har jeg kost meg med tre isbiter på rappenHvordan går det å sutte på isbiter? Er det like ille?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips om isbiter. Det var lurt Føles jo ikke som drikke, mer som mat. Litt upraktisk å ha med seg bare Nå har jeg kost meg med tre isbiter på rappenHvordan går det å sutte på isbiter? Er det like ille?
Får kjøpe en mattermos eller noe, så du kan spise isbiter på farten.Takk for tips om isbiter. Det var lurt Føles jo ikke som drikke, mer som mat. Litt upraktisk å ha med seg bare Nå har jeg kost meg med tre isbiter på rappen
Du har sett på rett sted ja Så da har du vært medlem lenge nokHvordan finner jeg ut hvor lenge jeg har vært medlem?
Står på profilen min at jeg har vært medlem siden 2017, teller det som 30 dager?
Vil bli med i den hemmelige gruppen
Yaaaas!!Du har sett på rett sted ja Så da har du vært medlem lenge nok
Prøvd å gå en tur ut? Evt åpne vindu? Synes frisk luft hjelperNoen tips mot kvalme? Sliter sånn med kvalme ca annenhver dag, og da varer det ofte hele dagen! har forsøkt tørre salte kjeks, kald drikke, små og hyppige måltider, men synes ikke noe hjelper. Fikk Prostafen hos legen, men syns ikke de hjelper noe heller
Hjelper å sitte ute når det lar seg gjøre, har mest lagt i sengen og vært på jobb nå de siste ukene. Prøvde meg på en tur på knappe 3 km, men endte opp med å brekke meg over halvparten av turen, noe som sikkert så litt rart ut for de andre turgåernePrøvd å gå en tur ut? Evt åpne vindu? Synes frisk luft hjelper
UffdaHjelper å sitte ute når det lar seg gjøre, har mest lagt i sengen og vært på jobb nå de siste ukene. Prøvde meg på en tur på knappe 3 km, men endte opp med å brekke meg over halvparten av turen, noe som sikkert så litt rart ut for de andre turgåerne
Når du er kvalm men likevel trøkker i deg smash
Haha, hilsen hu som akkurat har spist en skål med chips og dipp...
Hahaha, det er fredag da hvert fall
Og vi er gravide, tross alt
Ja, la oss si at det kun er derfor, og at jeg ikke har spist det hele uka, haha! Har vært gravid hele uka da i alle fall
Det er sant!
Måtte ha mere melk (elsker melk) på butillen, lg har SÅ lyst på lakris i en evighet nå, så ble med en liten pose av det og gitt smskte himmelsk da, får bare begrense inntaket
Jeg har fått helt avsmak på melk, drikker egentlig endel laktosefri melk.. Endte med å begynne på kalktabletter nå fordi jeg får så lite melkeprodukter. Føler jeg spiser et helt måltid med piller snart