Skravletråd

Jepp... heldigvis en rolig dag. Eleven jeg følger har kartlegging og klarer seg sjæl, så da surfer jeg på BV og kjenner etter om kvalmen fortsatt sitter i. :rolleyes:
Bra vi e flere :p føler meg som en elendig ansatt og kollega om dagen... :shy:

Jeg fryser så vanvittig! Det gjør vondt i puppene liksom.. er dette også et symptom? I såfall tar jeg heller kvalme enn dette! Hjelper verken å pakke seg inn eller å dusje

Løp hjem fra jobb klokka 11 for å rekke blodprøve før 11.30. Klarte det! Spent på HCG-en i morgen. Vurderer å ta den siste digitale og sammenligne med den forrige.

Da har jeg vært på butikken og kjøpt lakris :rolleyes: Synes det er så vanskelig å la være når de egentlig ikke vet hva som er greit og ikke :oops:

Tror ikke det skader med litt lakris. :) Det står her at du ikke skal spise mye lakris. Det hørtes veldig relativt ut for min del. Hvis jeg spiser fire biter lakris i løpet av en helg er det mye i forhold til vanlig, liksom. :p https://www.matportalen.no/matvareg...e_produkter/gravide_bor_ikke_spise_mye_lakris
Ja, det er så utydelig :hilarious: Jeg kan spise en hel pose uten problem, så jeg må begrense litt mer enn vanlig :p Drops er veldig greit, mye smak for liten mengde lakris! Synes det er litt skremmende at Finland fraråder det :oops:

Akkurat lagt meg i rent sengetøy, en av de beste følelsene på jord!:woot:

Jeg fryser så vanvittig! Det gjør vondt i puppene liksom.. er dette også et symptom? I såfall tar jeg heller kvalme enn dette! Hjelper verken å pakke seg inn eller å dusje
Jeg har også vært iskald i det siste, fryser hele tiden! Vanligvis har vi vinduet åpent på natten (hele året), men de siste ukene har jeg vært så kald at det har ikke vært åpent :wacky:

Jeg har også vært iskald i det siste, fryser hele tiden! Vanligvis har vi vinduet åpent på natten (hele året), men de siste ukene har jeg vært så kald at det har ikke vært åpent :wacky:

jeg må ja vinduet oppe uansett, legger meg bare inntil mannen :P men jeg fryser i dag å. Sitter inne i ullvang genser, ullsokker og ullundertøy. Mannen tror jeg er sprø.

Går på do føre jeg skal på butikken, tul, besøk eller hva som helst, men med engang jeg setter meg i bilen må jeg på do igjen! Føler jeg løper maraton frem og tilbake på do, og jeg som vanligvis hsr den partyblæra:hilarious:

Går på do føre jeg skal på butikken, tul, besøk eller hva som helst, men med engang jeg setter meg i bilen må jeg på do igjen! Føler jeg løper maraton frem og tilbake på do, og jeg som vanligvis hsr den partyblæra:hilarious:

Samme her, ble bedt om å ha rimelig fuld blære til TUL, følte meg så god da jeg satt i venteværelset og var skikkelig tissetrengt. På ultralyden ble det kommentert at den blæra der var rimelig tom. La oss bare si at det kommer jeg til å få høre for lenge, mannen synes det var sjukt artig. Vi dro hjem uten at jeg gikk på toalettet, bare på ren trass :P

Samme her, ble bedt om å ha rimelig fuld blære til TUL, følte meg så god da jeg satt i venteværelset og var skikkelig tissetrengt. På ultralyden ble det kommentert at den blæra der var rimelig tom. La oss bare si at det kommer jeg til å få høre for lenge, mannen synes det var sjukt artig. Vi dro hjem uten at jeg gikk på toalettet, bare på ren trass :p
Bør man ha full blære på tul? Kjekt å vite! Jeg er ganske god på å ha tom blære, nemlig.. :p

Bør man ha full blære på tul? Kjekt å vite! Jeg er ganske god på å ha tom blære, nemlig.. :p

Fikk beskjed om at det ga best bilder, men det var ikke noe problem med nesten tom blære heller :P Det var utvendig da, vet ikke om det har noe å si.
Var til innvendig scanning i dag, der var det ingen beskjed om tom eller full blære :)

Fikk beskjed om at det ga best bilder, men det var ikke noe problem med nesten tom blære heller :p Det var utvendig da, vet ikke om det har noe å si.
Var til innvendig scanning i dag, der var det ingen beskjed om tom eller full blære :)
Aha, da tisser jeg som vanlig. :hilarious: Jeg skal nok ha innvendig, så de ser vel livmora mi uansett blærevolum.:p

Jeg hadde ikke det forrige gang, ble ikke bedt om det heller, men hun kommenterte at den var tom :p Det var utvendig da, vil tro det bare er da det gjelder. Hun klemte litt først for å kjenne, og da hadde jeg tisset på meg om jeg måtte det :hilarious: Så jeg synes det var veldig greit med tom blære :D

Står på siden det eg skal at eg må drikke ca en halv liter vann 1 time før eg har time og ikke gå på dokommer aldri til å gå

Back
Topp