Bra vi e flere føler meg som en elendig ansatt og kollega om dagen...Jepp... heldigvis en rolig dag. Eleven jeg følger har kartlegging og klarer seg sjæl, så da surfer jeg på BV og kjenner etter om kvalmen fortsatt sitter i.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra vi e flere føler meg som en elendig ansatt og kollega om dagen...Jepp... heldigvis en rolig dag. Eleven jeg følger har kartlegging og klarer seg sjæl, så da surfer jeg på BV og kjenner etter om kvalmen fortsatt sitter i.
Og verre skal det bli! Neida! Joda.. neida! Eller?Bra vi e flere føler meg som en elendig ansatt og kollega om dagen...
Det blir det nok heeeeelt sikkertOg verre skal det bli! Neida! Joda.. neida! Eller?
Tror ikke det skader med litt lakris. Det står her at du ikke skal spise mye lakris. Det hørtes veldig relativt ut for min del. Hvis jeg spiser fire biter lakris i løpet av en helg er det mye i forhold til vanlig, liksom. https://www.matportalen.no/matvareg...e_produkter/gravide_bor_ikke_spise_mye_lakrisDa har jeg vært på butikken og kjøpt lakris Synes det er så vanskelig å la være når de egentlig ikke vet hva som er greit og ikke
Ja, det er så utydelig Jeg kan spise en hel pose uten problem, så jeg må begrense litt mer enn vanlig Drops er veldig greit, mye smak for liten mengde lakris! Synes det er litt skremmende at Finland fraråder detTror ikke det skader med litt lakris. Det står her at du ikke skal spise mye lakris. Det hørtes veldig relativt ut for min del. Hvis jeg spiser fire biter lakris i løpet av en helg er det mye i forhold til vanlig, liksom. https://www.matportalen.no/matvareg...e_produkter/gravide_bor_ikke_spise_mye_lakris
Det er detAkkurat lagt meg i rent sengetøy, en av de beste følelsene på jord!
Jeg har også vært iskald i det siste, fryser hele tiden! Vanligvis har vi vinduet åpent på natten (hele året), men de siste ukene har jeg vært så kald at det har ikke vært åpentJeg fryser så vanvittig! Det gjør vondt i puppene liksom.. er dette også et symptom? I såfall tar jeg heller kvalme enn dette! Hjelper verken å pakke seg inn eller å dusje
Ah, nydelig! Skulle gjerne gjort det hver dag!Akkurat lagt meg i rent sengetøy, en av de beste følelsene på jord!
Jeg har også vært iskald i det siste, fryser hele tiden! Vanligvis har vi vinduet åpent på natten (hele året), men de siste ukene har jeg vært så kald at det har ikke vært åpent
Går på do føre jeg skal på butikken, tul, besøk eller hva som helst, men med engang jeg setter meg i bilen må jeg på do igjen! Føler jeg løper maraton frem og tilbake på do, og jeg som vanligvis hsr den partyblæra
Bør man ha full blære på tul? Kjekt å vite! Jeg er ganske god på å ha tom blære, nemlig..Samme her, ble bedt om å ha rimelig fuld blære til TUL, følte meg så god da jeg satt i venteværelset og var skikkelig tissetrengt. På ultralyden ble det kommentert at den blæra der var rimelig tom. La oss bare si at det kommer jeg til å få høre for lenge, mannen synes det var sjukt artig. Vi dro hjem uten at jeg gikk på toalettet, bare på ren trass
Bør man ha full blære på tul? Kjekt å vite! Jeg er ganske god på å ha tom blære, nemlig..
Aha, da tisser jeg som vanlig. Jeg skal nok ha innvendig, så de ser vel livmora mi uansett blærevolum.Fikk beskjed om at det ga best bilder, men det var ikke noe problem med nesten tom blære heller Det var utvendig da, vet ikke om det har noe å si.
Var til innvendig scanning i dag, der var det ingen beskjed om tom eller full blære
Jeg hadde ikke det forrige gang, ble ikke bedt om det heller, men hun kommenterte at den var tom Det var utvendig da, vil tro det bare er da det gjelder. Hun klemte litt først for å kjenne, og da hadde jeg tisset på meg om jeg måtte det Så jeg synes det var veldig greit med tom blæreBør man ha full blære på tul? Kjekt å vite! Jeg er ganske god på å ha tom blære, nemlig..