Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når begynte folk å bli oppblåst egentlig? Jeg merker ikke noe til det ennå, å liker det dårlig
Tenk at det har begynt å komme medlemmer med termin 01.01.2021 allerede! Sååå spennende!
De kan gå forbi hverandre. De kan være i samme rom (for eksempel ved påkledning i garderobe) så lenge det ikke er mer enn 15 minutter. Du kan lese planen som er lagt ut på udir om du lurer på retningslinjene. Det er veldig greitDa var det tilbake i BHG i morgen tidlig da Gud jeg er spent på dette her..
Hos oss har de åpent 08-15:30. Mitt barn skal "låses" inne på et lekerom på 15m2 sammen med 1 voksen og 3 barn.
Hvordan de har tenkt å løse det - aner jeg ikke.. Hva gjør de hvis mitt barn må på do? skal vaske hender? skal spise? slår seg?
Denne ene voksne skal være med denne gruppen for å begrense smitte - men i overnevnte tilfeller kreves det to voksne.
Hvordan skal de komme seg ut på uteområdet for å leke uten å komme i kontakt med andre barn? hvordan skal de gå til toalett og garderobe uten å støte på de andre gruppene med barn som også er der?
Hvordan forklarer man en 3 åring at han ikke får lov å leke med bestevennen sin fordi bestevennen er i en annen gruppe?
Har så mange tanker Samtidig så vet jeg han får mer igjen av å være der noen timer enn hjemme med oss som han har vært i mange uker nå. unner han virkelig å komme tilbake i bhg - men jeg er redd for at det i løpet av de to neste ukene vil bli veldig vanskelig for han å forstå alt dette her..
Dette er en liten, sliten og gammel bhg med 90 plasser - men bygget og avdelingene er like små som en vanlig stue/kjøkkenløsning i et hus. 60m2 ca... normalt sett er de 18 barn i hans avdeling.
Åååh så spennende! Masse lykke til gleder meg til å høre hvordan det gikk!Tul i morgen! Veldig spent
Håper alt er bra! Magefølelsen lover godtHåper å sove føre tul i morgen da! Har en god magefølelse, så håper den har rett❤
Håper også vi får det etterlengtede skjulte underforumet snart
God natt!
Lykke til!Håper å sove føre tul i morgen da! Har en god magefølelse, så håper den har rett❤
Håper også vi får det etterlengtede skjulte underforumet snart
God natt!
Tror det er litt over en uke, ut fra det jeg kunne finne.Okei, jeg snakket jo litt om termin i jubeltråden Og da kom jeg på noe jeg har tenkt på, hvor langt over terminen får man egentlig gå nå? Det er ikke 14 dager nå, det har blitt mindre? Sett at terminen min fremdeles er 22. etter OUL, og alt går bra, er vi garantert en 2020-baby?
Det varierer fra sykehus til sykehus, og kapasitet for igangsettelse. Og selvsagt på medisinsk historie osv. Men jeg har tenkt på det samme, kan fort bli noen 2021-barn herOkei, jeg snakket jo litt om termin i jubeltråden Og da kom jeg på noe jeg har tenkt på, hvor langt over terminen får man egentlig gå nå? Det er ikke 14 dager nå, det har blitt mindre? Sett at terminen min fremdeles er 22. etter OUL, og alt går bra, er vi garantert en 2020-baby?
Tror ikke det, da må det være god grunn. Har skjønt det sånn at jeg blir avvist hvis jeg møter opp og krever å bli igangsatt for å få 2020-babyKan man nekte selv å gå langt over termin? Å kreve igangsetting liksom?