Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vikarlegen for vilarlegen var ganske alright!
3 min kort samtale og forstod veldig godt at jeg ikke kunne på jobb med det første og utvida sykmeldinga til 4/5!
Går da også på ferie 5/5, så nå er det ikke jobb føre evt. 11+1
Det er jo kjempebra! for en flott lege som faktisk skjønner når man kommer krypende til korset
og om du har en god periode så er det jo bare å møte på jobb og føre arbeidstid. man trenger ikke være hjemme selv om man er sykemeldt
900 nå
JaSå flinke og skravlete vi er da
Tidlig våken som vanlig. Har fått jobbet det lille jeg gjør de dagene jeg har fri (eller kanskje heller "fri" ), og tenkte jeg skulle ta igjen litt forsømte studier mens jeg venter på at mannen skal våkne. Jeg skal skrive et sammendrag av et kapittel i pensum og dele med de andre studentene. Da jeg leste overskriften tenkte jeg bare "eeeeehh, ok, kanskje ikke i dag" Den er nemlig "For en mindre danning - Med Deluze og Guattari på søk etter danningsbegrepets vibrasjonssentrum". Akkurat det man trenger tidlig på morgenen for å våkne!
God morgen, hvordan har morgenen vært hittil?
Her ligger jeg og mini fortsatt i senga. Eldste har begynt med hjemmeskole. Mannen er på jobb. Det er vel på tide å stå opp, få i skolebarna litt mat og sette i gang med hjemmeskole for minste også! Hoho, mommy of the year som ikke har fått igang dagen ennå- klokken halv 10! Viktig med restitusjon og hvile også tenker jeg
God morgen, hvordan har morgenen vært hittil?
Her ligger jeg og mini fortsatt i senga. Eldste har begynt med hjemmeskole. Mannen er på jobb. Det er vel på tide å stå opp, få i skolebarna litt mat og sette i gang med hjemmeskole for minste også! Hoho, mommy of the year som ikke har fått igang dagen ennå- klokken halv 10! Viktig med restitusjon og hvile også tenker jeg
Rett etter jeg skrev den posten kom eldste inn å lurte på om vi skulle spise frokost snart eller om vi hadde begynt å hoppe over frokost også! Haha, vi hoppa nemlig over lunsj igårHørtes helt fantastisk ut! deilig med lose morgen!
Vært våken siden 07 ish og IKKE fått sove siden gruli irriterende
Så sitter ganske trøtt og litt uggen i sofaen og ser på netflix
Høres ut som sånn vi har det også nå. Ligger rett ut på sofaen og ser på two and å half men med lillebror (snart 5 måneder) sovende på magen og storebror (snart 5 år) ser på iPaden. Føler meg veldig trøtt og sliten i dag. Lillebror sover ikke om natta så det passer Sååå bra med hjemmebarnehage og hjemmekontor på pappan akkurat nå
Oi så sterk den ble! El-tester har jeg også fremdeles, kanskje jeg må ta enTok for morro skyld en el test, bare fordi og det er det eneste av tester jeg har i hus
Og streken kom opp føre fargestoffet rakk å trekke seg oppover, itillegg ble den mørkemørke lilla
Det var litt gøy haha
Vis vedlegget 323422