Skravletråd

Bestilte tester selvfølgelig :hilarious: Det var en lett avgjørelse

Vikarlegen for vilarlegen var ganske alright!
3 min kort samtale og forstod veldig godt at jeg ikke kunne på jobb med det første og utvida sykmeldinga til 4/5!
Går da også på ferie 5/5, så nå er det ikke jobb føre evt. 11+1:wideyed:

Det er jo kjempebra! for en flott lege som faktisk skjønner når man kommer krypende til korset :)

og om du har en god periode så er det jo bare å møte på jobb og føre arbeidstid. man trenger ikke være hjemme selv om man er sykemeldt ;)

Det er jo kjempebra! for en flott lege som faktisk skjønner når man kommer krypende til korset :)

og om du har en god periode så er det jo bare å møte på jobb og føre arbeidstid. man trenger ikke være hjemme selv om man er sykemeldt ;)

Ja, det var veldig godt ❤

Jepp, det er jo ikke hogd inn i stein dette her :happy:

Tidlig våken som vanlig. Har fått jobbet det lille jeg gjør de dagene jeg har fri (eller kanskje heller "fri" :p), og tenkte jeg skulle ta igjen litt forsømte studier mens jeg venter på at mannen skal våkne. Jeg skal skrive et sammendrag av et kapittel i pensum og dele med de andre studentene. Da jeg leste overskriften tenkte jeg bare "eeeeehh, ok, kanskje ikke i dag" :p Den er nemlig "For en mindre danning - Med Deluze og Guattari på søk etter danningsbegrepets vibrasjonssentrum". Akkurat det man trenger tidlig på morgenen for å våkne! :hilarious:

Tidlig våken som vanlig. Har fått jobbet det lille jeg gjør de dagene jeg har fri (eller kanskje heller "fri" :p), og tenkte jeg skulle ta igjen litt forsømte studier mens jeg venter på at mannen skal våkne. Jeg skal skrive et sammendrag av et kapittel i pensum og dele med de andre studentene. Da jeg leste overskriften tenkte jeg bare "eeeeehh, ok, kanskje ikke i dag" :p Den er nemlig "For en mindre danning - Med Deluze og Guattari på søk etter danningsbegrepets vibrasjonssentrum". Akkurat det man trenger tidlig på morgenen for å våkne! :hilarious:
:sleep011:sleep011:sleep011:sleep011:sleep011:sleep011:sleep011:sleep011:sleep011

God morgen, hvordan har morgenen vært hittil? :)

Her ligger jeg og mini fortsatt i senga. Eldste har begynt med hjemmeskole. Mannen er på jobb. Det er vel på tide å stå opp, få i skolebarna litt mat og sette i gang med hjemmeskole for minste også! Hoho, mommy of the year som ikke har fått igang dagen ennå- klokken halv 10! :P Viktig med restitusjon og hvile også tenker jeg :happy::hilarious:

Her ligger jeg og mini fortsatt i senga. Eldste har begynt med hjemmeskole. Mannen er på jobb. Det er vel på tide å stå opp, få i skolebarna litt mat og sette i gang med hjemmeskole for minste også! Hoho, mommy of the year som ikke har fått igang dagen ennå- klokken halv 10! :p Viktig med restitusjon og hvile også tenker jeg :happy::hilarious:

Hørtes helt fantastisk ut! :D deilig med lose morgen!
Vært våken siden 07 ish og IKKE fått sove siden gruli irriterende :bored:
Så sitter ganske trøtt og litt uggen i sofaen og ser på netflix:hilarious:

Her ligger jeg og mini fortsatt i senga. Eldste har begynt med hjemmeskole. Mannen er på jobb. Det er vel på tide å stå opp, få i skolebarna litt mat og sette i gang med hjemmeskole for minste også! Hoho, mommy of the year som ikke har fått igang dagen ennå- klokken halv 10! :p Viktig med restitusjon og hvile også tenker jeg :happy::hilarious:

Høres ut som sånn vi har det også nå. Ligger rett ut på sofaen og ser på two and å half men med lillebror (snart 5 måneder) sovende på magen og storebror (snart 5 år) ser på iPaden. Føler meg veldig trøtt og sliten i dag. Lillebror sover ikke om natta så det passer Sååå bra med hjemmebarnehage og hjemmekontor på pappan akkurat nå :Heartbigred

Hørtes helt fantastisk ut! :D deilig med lose morgen!
Vært våken siden 07 ish og IKKE fått sove siden gruli irriterende :bored:
Så sitter ganske trøtt og litt uggen i sofaen og ser på netflix:hilarious:
Rett etter jeg skrev den posten kom eldste inn å lurte på om vi skulle spise frokost snart eller om vi hadde begynt å hoppe over frokost også! Haha, vi hoppa nemlig over lunsj igår :p

Høres ut som sånn vi har det også nå. Ligger rett ut på sofaen og ser på two and å half men med lillebror (snart 5 måneder) sovende på magen og storebror (snart 5 år) ser på iPaden. Føler meg veldig trøtt og sliten i dag. Lillebror sover ikke om natta så det passer Sååå bra med hjemmebarnehage og hjemmekontor på pappan akkurat nå :Heartbigred

Min samboer er sjelden hjemme før 19 nå om dagen. Hadde ikke gjort noe om han kunne kommet hjem litt tidligere igjen snart :P har heldigvis såppas store barn at de klarer seg mye selv! Tror barnehagebarn alene nå kunne vært utfordrende innimellom! :)

Her har det vært en småhektisk morgen. Leverte fra meg en unge som ikke var klar for at jeg dro fra ho, og så har jeg vært hos legen. Nå sløver jeg på sofaen med viaplay litt før vesla skal hentes :-)

Høres ut som hyggelige morgener rundt om kring :) Her er jeg i gang med hjemmekontor, og guttene på 8 og 11 sitter med hjemmeskole.
Mannen har turnusfri, så han murer i hagen. Ganske stille og rolig her med andre ord.

Jeg sitter og vurdere om jeg skal ta nok en digital i dag. Fikk 2-3 for 10 dager siden. Kanskje, kanskje jeg får 3+ i dag? :hilarious:

Tok for morro skyld en el test, bare fordi og det er det eneste av tester jeg har i hus:hilarious:
Og streken kom opp føre fargestoffet rakk å trekke seg oppover, itillegg ble den mørkemørke lilla :hilarious:
Det var litt gøy :shy: haha

20200416_144012.jpg

Last edited:
Tok for morro skyld en el test, bare fordi og det er det eneste av tester jeg har i hus:hilarious:
Og streken kom opp føre fargestoffet rakk å trekke seg oppover, itillegg ble den mørkemørke lilla :hilarious:
Det var litt gøy :shy: haha

Vis vedlegget 323422
Oi så sterk den ble! El-tester har jeg også fremdeles, kanskje jeg må ta en :p

Hva driver dere med nå? Her har jeg endelig litt "barnefri". Lille sover og storebror er ute å spiller litt fotball med pappan. Da koser jeg meg med serie på tv <3

Spiser middag. Har ikke vært i middags-mood de siste par dagene, så det blir frossen-pizza. Og litt Netflix til da.

Ligger på sofaen og tar en liten hvil, mens jeg venter på at middagen skal bli ferdig :happy:

Back
Topp