Skravletråd

Har vært i de andre termingruppene og stjålet noen leker, så har vi flere tråder å få opp antall innlegg i :p

Har vært i de andre termingruppene og stjålet noen leker, så har vi flere tråder å få opp antall innlegg i :p
Det var lurt:) gleder meg til vi har hemmelig gruppe, litt enklere å dele når tin ikke kan Googles

Tenker det blir mer gøy når det blir hemmelig gruppe ja :)

Hva driver dere med i dag?
Jeg tar meg en strekk på sofaen nå etter å ha sittet med hjemmekontor og videosamtaler hele dagen.

Jeg har tidlig UL neste uke. Da er jeg 6+ noe. Ikke sikkert det er så mye å se, men grunnet ekstra oppfølging etter hematom ønsker de meg inn allerede da. Håper på et bankende hjerte om ikke annet :Heartred
Får dere lov til å ha med mannen? Jeg fikk beskjed om å komme alene for å redusere smitterisiko.

Jeg sendte spørsmål i dag og får lov å ta med mannen så lenge han ikke er i karantene, syk eller vært i utlandet :)

Ligger på sofsen og venter på middagen, i håp om at det skal dempe kvalmen litt:sour:

Jeg tar meg en strekk på sofaen nå etter å ha sittet med hjemmekontor og videosamtaler hele dagen.
Har jobbet så lite/dårlig i dag, at jeg må vel begynne nå :hilarious: Skulle vært flinkere, sånn at ettermiddagen kunne vært fri

Nå slapper jeg av litt etter middag, så må jeg jobbe litt. Har fri i morgen, men har noen som er avhengige av at jeg har gjort forarbeidet for dem. :)

Var på ultralyd i dag. Hjertet slo, men hun som undersøkte meg mener at utviklingen ikke står i samsvar med hvor langt jeg skal være (beregnet termin utifra mens), 7+0. Fosteret var 4mm og burde ha vært det dobbelte. Det kan være at egget lå litt i «dvale» i starten (som hun sa), at jeg er kortere på vei enn jeg tror, eller det kan være at det er noe galt. Skal inn på ny ultralyd neste onsdag igjen for en ny sjekk. Dette blir en lang uke å vente. :(
Masse lykke til. Det blir nok en lang uke . Håper alt står bra til.:Heartred

Hjemmekontor og videomøter idag. Begynner på jobb igjen på mandag. Gruer meg!! Tenkte eg skulle rydde litt i kjøkkenskap lage litt plass. Tenker eg må få gjort litt i tilfelle eg blir dårlig fremover selv om eg krysser fingrene for et likt svangerskap som sist :hello2

Er helt tom for tester, vurderer å bestille to digitale. Er jeg dum da? Kanskje bare unødvendig stress, burde ikke fortsette å teste :hilarious:

Er helt tom for tester, vurderer å bestille to digitale. Er jeg dum da? Kanskje bare unødvendig stress, burde ikke fortsette å teste :hilarious:

Holdt på å gjøre det sjæl første uka, men enste med å la være:hilarious:

Jeg kjøpte enda en digital i dag :hilarious: Måtte liksom bare, så jeg kan se 3+ (forhåpentligvis) til helgen. Så jeg forstår deg godt :D

Jeg kjøpte enda en digital i dag :hilarious: Måtte liksom bare, så jeg kan se 3+ (forhåpentligvis) til helgen. Så jeg forstår deg godt :D
Er jo så gøy å teste :hilarious:

Åj åj åj, jenter! Under 1000 nå :smiley-bounce015

Back
Topp