Skravletråd

Liten desember rapport fra meg: travle Corona tider men holder hodet over vannet.
For liten tid til trening men mange skritt og mye aktivitet.
Brukbart flink med maten men blir litt usunne valg når det røyner på med tid og krefter.
Vekten stabil.
Ha en kos førjulstid alle sammen og lykke til!!!!
 
Sliter en del mentalt for tiden og har vansker for å stå i mot fristelser :/ MEN, idag er første dagen på relativt lang tid jeg ikke har unnet meg noe godt/hatt behov for noe godt :)
 
Minus 10kg i dag, på under 2mnd!!!! Weeeeee!!!!! Er så stolt!
 
Endelig etter oppgang på litt over to kg så har jeg endelig blitt kvitt nesten alt. Nå er jeg bare 0,3 unna der jeg var for 4 uker siden. Målet er å gå ned nesten 3 kg i løpet av desember, får se om det lar seg gjøre :p
 
Det må føles veldig bra! :) Hva har du gjort for å gå ned i vekt? Teller du kalorier, har du kuttet ut godteri eller er det andre endringer du har gjort, som merkes godt?
Jeg spiser 3 store måltider om dagen. Masse masse grønnsaker. Ingen mel eller sukker. Teller ikke kalorier, er så befriende!! Følger ett opplegg som heter spis deg fri. Er en podcast blandt annet. Må begynne på episode 1
 
Endelig etter oppgang på litt over to kg så har jeg endelig blitt kvitt nesten alt. Nå er jeg bare 0,3 unna der jeg var for 4 uker siden. Målet er å gå ned nesten 3 kg i løpet av desember, får se om det lar seg gjøre :p
Heier på deg!:D
 
Back
Topp