Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Velkommen til ossHei! Jeg tror jeg skal prøve å hive meg med her! For noen år siden var jeg slank, og trengte aldri å tenke over hva jeg spiste. Etter nummer tre kom til verden, var det visst et eller annet som skjedde med kroppen min, for da raste jeg opp i vekt. Jeg har sjekket stoffskifte og slikt, men kan ikke skylde på det.. Jeg klarte å gå ned litt over 5 kg i høst, men de kom raskt tilbake igjen. Men nå er jeg veldig klar til å ta grep; jeg er ikke særlig komfortabel med kroppen sånn som den er nå, og vet jeg bør ta bedre vare på helsa. Så kanskje det kan hjelpe å skrive litt her..
hva har funket for dere, for å klare å gå ned i velt/bli sunnere?
Velkommen til oss
Her funket en god dose stahet og mye trening!
Lykke til med å nå målet!![]()
Hei alle sammen.
Stille her om dagen, hvordan går det med dere?
Personlig vet jeg ikke, det føles ut som at det går bra denne uken og at jeg kommer til å få et fint tall i morgen på veiing, men har hatt tantebesøk denne uken, og da pleier det å gå rett vest siden jeg får så mye vann i kroppen den uken.
Vi får se var det blir i morgen
Gratulerer så mye, og lykke til i svangerskapetHar nesten akkurat oppnåd målet mitt, så fikk jeg for første gang en positiv test og skal opp i vekt med tiden![]()
Gratulerer så mye, og lykke til i svangerskapet![]()
De er jo helt fantastisk.Fikk den nye vinterjakka mi i posten idag! Sitter som ett skuddNed 3 (!!!) størrelser siden i fjor vinter
![]()
Overraskende -0,6 kg denne uken.
Totalt vekttap 40,1 kg så da er vel jeg i mål
Nå må bare vekten stabiliseres...
Har nesten akkurat oppnåd målet mitt, så fikk jeg for første gang en positiv test og skal opp i vekt med tiden![]()
Heeei.Hei alle sammen.
Stille her om dagen, hvordan går det med dere?
Personlig vet jeg ikke, det føles ut som at det går bra denne uken og at jeg kommer til å få et fint tall i morgen på veiing, men har hatt tantebesøk denne uken, og da pleier det å gå rett vest siden jeg får så mye vann i kroppen den uken.
Vi får se var det blir i morgen
Du er altså helt RÅ!! Godt jobbet!!!I tilfelle noen har lyst til å se resultat..
Startvekt: 103,2 kg.
Vekt i dag morges: 63,1 kg
Vis vedlegget 341367
Gratulerer så mye.
Heeei.
Her har jeg nådd ned 9,5kg i dag. 73.1kg i dagikke vært den vekten siden tidlig 2018!
Har fult fokus på kosthold, det hjelper helt sykt. Så trener jeg fordi jeg har lyst! Målet er under 70 til jul![]()
Tusen takk.Du er altså helt RÅ!! Godt jobbet!!!