Skravletråd

Hei! Jeg tror jeg skal prøve å hive meg med her! For noen år siden var jeg slank, og trengte aldri å tenke over hva jeg spiste. Etter nummer tre kom til verden, var det visst et eller annet som skjedde med kroppen min, for da raste jeg opp i vekt. Jeg har sjekket stoffskifte og slikt, men kan ikke skylde på det.. Jeg klarte å gå ned litt over 5 kg i høst, men de kom raskt tilbake igjen. Men nå er jeg veldig klar til å ta grep; jeg er ikke særlig komfortabel med kroppen sånn som den er nå, og vet jeg bør ta bedre vare på helsa. Så kanskje det kan hjelpe å skrive litt her..:)

hva har funket for dere, for å klare å gå ned i velt/bli sunnere?
Velkommen til oss:D
Her funket en god dose stahet og mye trening!
Lykke til med å nå målet!:)
 
Hei alle sammen.

Stille her om dagen, hvordan går det med dere?
Personlig vet jeg ikke, det føles ut som at det går bra denne uken og at jeg kommer til å få et fint tall i morgen på veiing, men har hatt tantebesøk denne uken, og da pleier det å gå rett vest siden jeg får så mye vann i kroppen den uken.
Vi får se var det blir i morgen
 
Velkommen til oss:D
Her funket en god dose stahet og mye trening!
Lykke til med å nå målet!:)

Takk! :) Jeg leter ennå litt etter motivasjonen til å komme igang igjen, men har ikke helt overskudd til det for tiden :/ i det siste har jeg prøvd å gjøre litt som jeg vet gir meg overskudd, så håper og tror at det vil hjelpe. Kjenner at jeg begynner å bli litt mer motivert enn jeg har vært de siste mnd ihvertfall :)
 
Hei alle sammen.

Stille her om dagen, hvordan går det med dere?
Personlig vet jeg ikke, det føles ut som at det går bra denne uken og at jeg kommer til å få et fint tall i morgen på veiing, men har hatt tantebesøk denne uken, og da pleier det å gå rett vest siden jeg får så mye vann i kroppen den uken.
Vi får se var det blir i morgen

Jeg har ikke kommet igang enda, men prøver å prioritere ting som jeg vet gir meg overskudd; det er så mye lettere å komme igang da :)
Det er jo bra at du selv føler at det har gått bra, og så vet du jo også hvorfor, om du ikke får de tallene du håper på. Jeg har det på samme måte ifh til mensen, og har falt ut en del ifh til kosthold pga de nedturene, frem til jeg lærte at det hadde en sammenheng.
 
Har nesten akkurat oppnåd målet mitt, så fikk jeg for første gang en positiv test og skal opp i vekt med tiden :hilarious::hilarious:
 
Fikk den nye vinterjakka mi i posten idag! Sitter som ett skudd :D Ned 3 (!!!) størrelser siden i fjor vinter :)
 
Tenker at nå som målet er nådd skal jeg inntil videre bare veie meg første fredag i måneden.
Det vil si at neste veiing er 4/12, og den etter det vil bli 1/1.
Og så går det vel tilbake til en gang i uken igjen.
Dere vet det kommer noe som heter jul snart...

(Melodi: Hjulene på bussen)
Jul, og nissen kjører rundt og rund
Rundt og rundt
Rundt og rundt
Jul, og nissen kjører rundt og rund
Over hele verden

Maten er tilgjengelig over alt
Over alt
Over alt
Maten er tilgjengelig over alt
Gjennom hele jula

Kaker er i bokser og fat
Bokser og fat
Bokser og fat
Kaker er i bokser og fat

Oi..... Der var vi på'n igjen :p
 
Last edited:
:cool:
Hei alle sammen.

Stille her om dagen, hvordan går det med dere?
Personlig vet jeg ikke, det føles ut som at det går bra denne uken og at jeg kommer til å få et fint tall i morgen på veiing, men har hatt tantebesøk denne uken, og da pleier det å gå rett vest siden jeg får så mye vann i kroppen den uken.
Vi får se var det blir i morgen
Heeei.

Her har jeg nådd ned 9,5kg i dag. 73.1kg i dag :D ikke vært den vekten siden tidlig 2018!
Har fult fokus på kosthold, det hjelper helt sykt. Så trener jeg fordi jeg har lyst! Målet er under 70 til jul :cool:
 
Back
Topp