Garmin, utfordringen heter "1 million" og ligger i Connect-appen.Hvilken klokke?
Tror den også er laget for Polar klokker.
Er over 100.000 skritt til nå i år nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Garmin, utfordringen heter "1 million" og ligger i Connect-appen.Hvilken klokke?
Har ikke den i min appGarmin, utfordringen heter "1 million" og ligger i Connect-appen.
Tror den også er laget for Polar klokker.
Er over 100.000 skritt til nå i år nå![]()
Jepp, og nå har jeg fått ild på tann.
Er en utfordring på den appen jeg har til klokken min.
Flest skritt i 2021, jeg kan ikke finne slike utfordringer, den SKAL jeg vinne
Er jeg heldig vil jeg allerede i dag nå 100.000 til nå i år, men ikke helt sikker på hvordan jeg skal finne tid til det![]()
Heier på oss!![]()
Jeg er litt sent ute til festen og å lese gjennom 615 sider er lite aktuelthva gjør dere for å gå ned i vekt? Noe trening? Kun kosthold?
Godt nyttår!!!
her er jeg super fornøyd med å ha holdt koken igjennom desember, og røk bare utpå lillejulaften til nyttårsaften. Akkurat som jeg planla og motiverte meg selv med i hele høst.Så det resulterte bare i opp 0,7kg og de er vekke igjen nå. Er 200g unna ned 14kg siden 6.oktober nå.
Er på en vekt som er fra før barn nå. Dette er sykt gøy!!!
Takk! Det er så sykt gøy! Nå har jeg hengt på denne tråden siden 2019 og endelig fant jeg noe som passet meg. Er så glad. Føler meg bare mer og mer vel!så flink du har vært og ervel fortjente resultater
![]()
Det er jo supert, flink du har værtGodt nyttår!!!
her er jeg super fornøyd med å ha holdt koken igjennom desember, og røk bare utpå lillejulaften til nyttårsaften. Akkurat som jeg planla og motiverte meg selv med i hele høst.Så det resulterte bare i opp 0,7kg og de er vekke igjen nå. Er 200g unna ned 14kg siden 6.oktober nå.
Er på en vekt som er fra før barn nå. Dette er sykt gøy!!!
-1,5 kg denne uker, så da er julevekten ved å forsvinne![]()
Så utrolig flink du erFørste uke i 2021 gikk bra: minus 1,2 kg og tre styrke økter pluss 4 kondisvarianter (Ski og tredemølle). Deilig godfølelse![]()
Så utrolig flink du er![]()
Da er jeg over 200.000 skritt til nå i år![]()
Og hva ligger du på, 250.000?imponerende![]()
Og hva ligger du på, 250.000?