Tusen takkfantastiskstort Grattis
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Tusen takkfantastiskstort Grattis
![]()
Hehe men en skal jo leve litt oppi alt dette ogTusen takk.
Er ikke sikker på om jeg er rå, hadde jeg vært det hadde jeg klart det på halve tiden![]()
Det klarer jeg helt fink, er en av grunnene til at det tok så lang tidHehe men en skal jo leve litt oppi alt dette og![]()
Sliter en del mentalt for tiden og har vansker for å stå i mot fristelser :/ MEN, idag er første dagen på relativt lang tid jeg ikke har unnet meg noe godt/hatt behov for noe godt![]()
Fantastisk!!! Så flink du er!!Minus 10kg i dag, på under 2mnd!!!! Weeeeee!!!!! Er så stolt!
Minus 10kg i dag, på under 2mnd!!!! Weeeeee!!!!! Er så stolt!
Gratulerer så mye, det er fenomenaltMinus 10kg i dag, på under 2mnd!!!! Weeeeee!!!!! Er så stolt!
Takk! Var sinnsykt deilig å få kontroll på kostholdet. Da gikk jo dette bedre enn forventet!Gratulerer så mye, det er fenomenalt
Så utrolig flink du er
Gratulerer!!!Overraskende -0,6 kg denne uken.
Totalt vekttap 40,1 kg så da er vel jeg i mål
Nå må bare vekten stabiliseres...
Flotteste dama!!I tilfelle noen har lyst til å se resultat..
Startvekt: 103,2 kg.
Vekt i dag morges: 63,1 kg
Vis vedlegget 341367
Bra jobbet!Minus 10kg i dag, på under 2mnd!!!! Weeeeee!!!!! Er så stolt!
Jeg spiser 3 store måltider om dagen. Masse masse grønnsaker. Ingen mel eller sukker. Teller ikke kalorier, er så befriende!! Følger ett opplegg som heter spis deg fri. Er en podcast blandt annet. Må begynne på episode 1Det må føles veldig bra!Hva har du gjort for å gå ned i vekt? Teller du kalorier, har du kuttet ut godteri eller er det andre endringer du har gjort, som merkes godt?
Heier på deg!Endelig etter oppgang på litt over to kg så har jeg endelig blitt kvitt nesten alt. Nå er jeg bare 0,3 unna der jeg var for 4 uker siden. Målet er å gå ned nesten 3 kg i løpet av desember, får se om det lar seg gjøre![]()