Skravletråd

Hvilken klokke?
Garmin, utfordringen heter "1 million" og ligger i Connect-appen.
Tror den også er laget for Polar klokker.

Er over 100.000 skritt til nå i år nå :)
 
Jepp, og nå har jeg fått ild på tann.
Er en utfordring på den appen jeg har til klokken min.
Flest skritt i 2021, jeg kan ikke finne slike utfordringer, den SKAL jeg vinne :p
Er jeg heldig vil jeg allerede i dag nå 100.000 til nå i år, men ikke helt sikker på hvordan jeg skal finne tid til det :p

du altså :D du er RÅ :p
 
Jeg er litt sent ute til festen og å lese gjennom 615 sider er lite aktuelt :rolleyes: hva gjør dere for å gå ned i vekt? Noe trening? Kun kosthold?
 
Jeg er litt sent ute til festen og å lese gjennom 615 sider er lite aktuelt :rolleyes: hva gjør dere for å gå ned i vekt? Noe trening? Kun kosthold?

jeg kom i mål for rundt 3 år siden og er små aktiv her innimellom for å holde motivasjonen oppe til ikke øke i vekt igjen.
Jeg brukte et drøyt år på å gå ned 22-24 kg. Største innsatsen var ganske strengt kosthold med moderat lavkarbo. Funker ikke for meg med strikt lavkarbo men vet mange liker det og går mye ned. Jeg synes moderat lavkarbo funker mye bedre for meg. Det betyr grove korn produkter som knekkebrød etc, mye grønnsaker, moderat med frukt og bær, ganske mye magre protein kilder, moderat med sunt fett, minimalt med sukker etc.
Når jeg startet prosessen begynte jeg gå turer og økte på i hyppighet og lengde ig intensitet etterhvert som formen kom. Nå er jeg der at jeg løper/jogger endel pluss trener styrke 2-3 ganger i uken.
masse lykke til!!!
 
Moderat lavkarbo/smartkarbo var det som funka her.

Men livet skjedde litt brått og voldsomt, 3 svangerskap med sine kg samt koronakg, så nå MÅ det legges ned en innsats. Jeg håper på å få mannen med på et barn til, men da må jeg ha kommet i bedre form og en bmi på maks litt overvektig. Og jeg vil inn i alle klærne mine igjen!

Har lasta ned lifesum igjen, og har begynt å registrere mat, og kutte ned på småspising. Siste er vanskeligst syns jeg, iallefall etter karbofesten i desember. :hilarious:
 
Godt nyttår!!!
her er jeg super fornøyd med å ha holdt koken igjennom desember, og røk bare utpå lillejulaften til nyttårsaften. Akkurat som jeg planla og motiverte meg selv med i hele høst. :angelic: Så det resulterte bare i opp 0,7kg og de er vekke igjen nå. Er 200g unna ned 14kg siden 6.oktober nå. :wideyed: Er på en vekt som er fra før barn nå. Dette er sykt gøy!!!
 
Godt nyttår!!!
her er jeg super fornøyd med å ha holdt koken igjennom desember, og røk bare utpå lillejulaften til nyttårsaften. Akkurat som jeg planla og motiverte meg selv med i hele høst. :angelic: Så det resulterte bare i opp 0,7kg og de er vekke igjen nå. Er 200g unna ned 14kg siden 6.oktober nå. :wideyed: Er på en vekt som er fra før barn nå. Dette er sykt gøy!!!

så flink du har vært og er :D vel fortjente resultater :p
 
så flink du har vært og er :D vel fortjente resultater :p
Takk! Det er så sykt gøy! Nå har jeg hengt på denne tråden siden 2019 og endelig fant jeg noe som passet meg. Er så glad. Føler meg bare mer og mer vel! :happy: Og er så mye mer behagelig å sitte på gulvet å leke med barna og dra akebrett etc!!! Merker det var godt for kroppen og ikke ha med den ekstra ryggsekken!!
 
Godt nyttår!!!
her er jeg super fornøyd med å ha holdt koken igjennom desember, og røk bare utpå lillejulaften til nyttårsaften. Akkurat som jeg planla og motiverte meg selv med i hele høst. :angelic: Så det resulterte bare i opp 0,7kg og de er vekke igjen nå. Er 200g unna ned 14kg siden 6.oktober nå. :wideyed: Er på en vekt som er fra før barn nå. Dette er sykt gøy!!!
Det er jo supert, flink du har vært :)
 
Back
Topp