Skravletråd

Her endte mandagen med litt over 20.000 skritt. Ble to gode gåturer og litt ordning i heimen. Er så stiv i hele kroppen etter fødsel så må finne en måte å bli kvitt det på. Stortsett fornøyd med trening og kosthold i går, men tviler på 20.000 i dag altså!

Her endte mandagen med litt over 20.000 skritt. Ble to gode gåturer og litt ordning i heimen. Er så stiv i hele kroppen etter fødsel så må finne en måte å bli kvitt det på. Stortsett fornøyd med trening og kosthold i går, men tviler på 20.000 i dag altså!
Og dere kaller meg rå!!!!
Du er utrolig

så utrolig flott :D

Her sitter vekta så seigt! Måler meg noen ganger om dagen for å prøve å finne ut hva som fungerer og ikke. Føler liksom uka har vært så bra, både med kosthold og trening. Men vises knapt på vekta. :banghead:

Resultatet for august ble totalt 0.1kg ned og 321.737 skritt. Fornøyd med skritt, ikke fornøyd med vekt. Jeg måler også med målebånd hver 1 i mnd for å se om det er noen forandringer, det var det. Totalt ned 8 cm fordelt på mage, rumpe, lår og bryst. Håper cm fortsetter og at vekta snart kommer etter! I dag skal jeg endelig starte på svømming igjen, og det er godt for både kropp og sjel!
8 cm er jo kjempe bra!:D

Luften gikk helt ut av meg denne uken. Reinen til klokken røk. Ikke gjort noe innsats.
Fikk ny reim i går. Det hjalp. bare å fortsette i det sporet jeg var

Trodde jeg hadde vært flink denne uka. Kosthold har som regel vært 2-3 knekkebrød til frokost, 2 knekkebrød eller en skål hjemmelagd tomatsuppe til lunsj og en liten porsjon middag. Trening eller gåturer hver dag. Men kun 0.1kg ned i dag... enten så må 118 være et platå siden det går så sakte eller så kanskje jeg ikke drikker nok vann. Jeg vet ærligtalt ikke, men skal ikke gi opp. Neste fredag skal jeg være under 118!

Back
Topp