Skravletråd

Formen begynner å bli bedre, og energien kommer sakte men sikkert tilbake :)
Vil nok ikke klare å løpe i kveld, men en lang gåtur vil jeg orke.
Skal også opp i skogen for å lete etter kantarell etter frokost, så kommer til bli noen skritt i dag

Usj, har vært på reis i helga i tillegg til konfirmasjon. Er ikke helt lett å begrense seg når det kommer til mat og da spesielt i selskap, men gjort er gjort så nå er det bare å hive seg om igjen og se framover! :smiley-ashamed004 Heldigvis veldig motivert for en liten treningsøkt i kveld når jeg kommer hjem!

Usj, har vært på reis i helga i tillegg til konfirmasjon. Er ikke helt lett å begrense seg når det kommer til mat og da spesielt i selskap, men gjort er gjort så nå er det bare å hive seg om igjen og se framover! :smiley-ashamed004 Heldigvis veldig motivert for en liten treningsøkt i kveld når jeg kommer hjem!
Slik er det bare noen ganger, man skal leve oppi alt dette også.
Enkelte helger blir bare slik.
Det viktigste er ikke hvordan det går en uke, eller en helg, men hvordan det går i det lange løp.
Lykke til med trening i kveld

vi opplever alle slike dager/helger og om du raskt finner tilbake til normalrytmen gjør det ikke noe med noen utskeielser. Lykke til!!!

Bursdagshelg 1 av 2 overstått. Gått veldig bra med kostholdet, ikke så mye tid til trening. Ser ut som jeg ikke har gått oppmode, men enten stått stille eller ned. Vekta i går kveld var samme som fredagsmorgen.

Denne uka er det mye som skjer og jeg føler for øyeblikket at jeg har tatt til meg altfor mye å gjøre tiden fremover. Vet ikke helt om jeg gleder meg lenger til bursdag for eldste og navnefest for han minste. Men har planer om å få rørt på meg i løper av uka med noen gåturer og litt trening likevel!

Er ikke helt sikker på hvordan jeg klarte det, men selv om jeg fremdeles er snydens forkjølet så klarte jeg å komme opp på 26.982 skritt i går...

Bursdagshelg 1 av 2 overstått. Gått veldig bra med kostholdet, ikke så mye tid til trening. Ser ut som jeg ikke har gått oppmode, men enten stått stille eller ned. Vekta i går kveld var samme som fredagsmorgen.

Denne uka er det mye som skjer og jeg føler for øyeblikket at jeg har tatt til meg altfor mye å gjøre tiden fremover. Vet ikke helt om jeg gleder meg lenger til bursdag for eldste og navnefest for han minste. Men har planer om å få rørt på meg i løper av uka med noen gåturer og litt trening likevel!

lykke til!!! Og husk hvor viktig det er for hele familien at mor får trent litt og føle seg vel.

Back
Topp