Pusern
Gift med forumet
-0,9 kg siden 1/9
suverent bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
-0,9 kg siden 1/9
Ned 1,3 kg siden tirsdag 1.sep, men "bare" 0,7 siden forrige fredag
Tusen takk!Det er supert, gratulerer så mye
Tusen takkskikkelig bra
Takk!så bra og lykke til i helgen
Slik er det bare noen ganger, man skal leve oppi alt dette også.Usj, har vært på reis i helga i tillegg til konfirmasjon. Er ikke helt lett å begrense seg når det kommer til mat og da spesielt i selskap, men gjort er gjort så nå er det bare å hive seg om igjen og se framover! Heldigvis veldig motivert for en liten treningsøkt i kveld når jeg kommer hjem!
Usj, har vært på reis i helga i tillegg til konfirmasjon. Er ikke helt lett å begrense seg når det kommer til mat og da spesielt i selskap, men gjort er gjort så nå er det bare å hive seg om igjen og se framover! Heldigvis veldig motivert for en liten treningsøkt i kveld når jeg kommer hjem!
Wow!!! Her var det daffedag så fikk bare litt over 2000 skrittEr ikke helt sikker på hvordan jeg klarte det, men selv om jeg fremdeles er snydens forkjølet så klarte jeg å komme opp på 26.982 skritt i går...
Har ikke vært under 10.000 skritt på 210 dagerWow!!! Her var det daffedag så fikk bare litt over 2000 skritt
Det er sykt bra! Jeg har gått to lange turer i dag og er bare på 18.000Er ikke helt sikker på hvordan jeg klarte det, men selv om jeg fremdeles er snydens forkjølet så klarte jeg å komme opp på 26.982 skritt i går...
Bursdagshelg 1 av 2 overstått. Gått veldig bra med kostholdet, ikke så mye tid til trening. Ser ut som jeg ikke har gått oppmode, men enten stått stille eller ned. Vekta i går kveld var samme som fredagsmorgen.
Denne uka er det mye som skjer og jeg føler for øyeblikket at jeg har tatt til meg altfor mye å gjøre tiden fremover. Vet ikke helt om jeg gleder meg lenger til bursdag for eldste og navnefest for han minste. Men har planer om å få rørt på meg i løper av uka med noen gåturer og litt trening likevel!
Er ikke helt sikker på hvordan jeg klarte det, men selv om jeg fremdeles er snydens forkjølet så klarte jeg å komme opp på 26.982 skritt i går...
Har ikke vært under 10.000 skritt på 210 dager