Skravletråd

Så sliten psykisk og fysisk etter i dag. Men kosthold har vært spot-on mtp hva jeg planla, det ble to gåturer og svømming. Avslutter med over 18.000 skritt og sier meg fornøyd med det!
Det er jo SUPERT, flink du er

Noe så innmari også da! Spiser 1580 kalorier om dagen, så vet ikke helt hvordan det er i forhold til "normalen" :)
Ganske likt det jeg spiste sist jeg talte. Da gikk det faktisk ganske bra :) bare vet ikke om jeg orker å telle

Nei, det er jo ikke bare bare... Men synes det er veldig verdt det her da :)
Ja det er det!! Så absolutt! Føler bare jeg har talt kalorier siden videregående. :hilarious: Hadde håpet at denne gangen skulle jeg få det til med mer mosjon. Men vet hva som må tiø hvis det ikke går

Ja det er det!! Så absolutt! Føler bare jeg har talt kalorier siden videregående. :hilarious: Hadde håpet at denne gangen skulle jeg få det til med mer mosjon. Men vet hva som må tiø hvis det ikke går
Ikke sant :) Tenker det sikkert er sunt å prøve litt annet, og så vet man som du sier at man har noe å falle tilbake på :)

Syns det høres helt feil ut å telle kalorier.
Poenget er vel å lære å gøy ned til den riktige vekten for så å holde seg der.
Det er vel ikke noe ønske å telle kalorier hele livet ut?
Mener det er viktigere å fine et levesett med en balanse

Syns det høres helt feil ut å telle kalorier.
Poenget er vel å lære å gøy ned til den riktige vekten for så å holde seg der.
Det er vel ikke noe ønske å telle kalorier hele livet ut?
Mener det er viktigere å fine et levesett med en balanse
Nei kjenner jeg er lei :-)

Veiedag i morgen igjen. Spent på hvordan det har gått siden jeg føler jeg har gitt mitt beste hele denne uka. Blir en ekstra innsats i dag og rundet nettopp 10.000 skritt som er målet hver dag. Krysser fingrene for nedgang og mer enn 0.2kg!

Da har jeg blitt snydens forkjølet og tester for korona.
Blir ingen løpetur på meg i kveld, det vil jeg ikke orke
Er i karantene, kan ikke gå på butikken, kjøre kollektivt eller dra på jobb (fint jeg her mulighet for hjemmekontor).
Får lov til å ta en gåtur så lenge jeg går steder det er mulig å holde avstand så fult mulig jeg tar en gåtur i kveld

Ned med -0.2 denne uka også. Får vel være fornøyd da nedgang er nedgang. Nedgang er tross alt riktig vei. Har klart å holde meg helt unna cola i flere dager nå, og stolt av det. I dag har det også blitt to turer ut. Jeg går kanskje ikke så fort når hele kroppen føles konstant sliten og stiv, men jeg beveger meg i det minste!
Bra jobbet!:D keep up!

i dag hadde jeg noen timer på morgen/formiddag tilgjengelig for en liten «egotripp». Kjente på bena at rask gange var bedre enn løping i dag. Så ble 20 km :D pluss mage/rygg/armer ute i solen som avslutning. blir nok både god mat, litt vin og litt lørdags godis i dag:p
Imponert!:D

Avslutter uka med en god dag! En fin langtur i sola, knekkebrød til frokost og lunsj og sushi nå til middag. I morgen blir det en gåtur og lade opp til 2 timers trilletur med barselgruppa og 30-45 min svømming på tirsdag!
Så flink du er!:D

Da har jeg blitt snydens forkjølet og tester for korona.
Blir ingen løpetur på meg i kveld, det vil jeg ikke orke
Er i karantene, kan ikke gå på butikken, kjøre kollektivt eller dra på jobb (fint jeg her mulighet for hjemmekontor).
Får lov til å ta en gåtur så lenge jeg går steder det er mulig å holde avstand så fult mulig jeg tar en gåtur i kveld
God bedring! Håper det bare er forkjølelse!

Back
Topp