Er ganske «borte» selvBeklager for at jeg ikke har fått vært her så mye den siste tiden, har vært en del som har foregått med det ene av barna våre som har tatt litt mye av mitt overskudd, til og energi.
![Frown :( :(](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ganske «borte» selvBeklager for at jeg ikke har fått vært her så mye den siste tiden, har vært en del som har foregått med det ene av barna våre som har tatt litt mye av mitt overskudd, til og energi.
Bøyer meg i støvet!Ble først 3,5 km gåtur til foreldremøte på skolen i kveld, og se en 11,5 km lang løpetur.
Er rett over 31.000 skritt nå![]()
Krysser fingre for negative testerHer strekker virkelig ikke timene i døgnet til for alt jeg gjerne skulle gjort. Denne uka har vært ekstra vanskelig da det ser ut som tante rød har meldt sin ankomst og vi valgte å gå i karantene i påvente av prøvesvar på corona da jeg og 4-åringen lå med feber osv. Sliter også veldig med at jeg må holde meg opptatt for at tankene ikke skal ta overhånd, så bruker mye tid på kjøkkenet med matlaging når baby sover. Kjenner jeg gruer meg til veiedag i morgen, men har faktisk gjort mitt beste![]()
Takk! De var heldigvis negative. Men formen tok seg ikke opp før lørdag, så ble lite aktivitet gitt.Krysser fingre for negative tester![]()
Fader tror jeg redigerer antall skritt i september. Tror jeg ganske lett kan klare 250.000 nemligveldig veldig motivert
Går greit her, klarer å holde vekta sånn ca hver uke![]()
Åh! Kjenner følelsen. Men som du sier, så lenge en holde planen vil det skje noe!Nådd platå nummer to og jeg kjenner dette platået er mye vanskeligere å jobbe seg gjennom enn det forrigeFortsetter å telle kalorier, så vet det kommer til å løsne etterhvert, men er så demotiverende
![]()
Wow!!!!! Jeg har bikket 13000 og er helt utkjørtStarter hardt denne måneden.
Akkurat kommet inn etter trening.
Skal snart ut med søpla før jeg går i dusjen og den lille turen ut vil sende meg rett over 35.000 skritt i dag![]()
Det er så godt det! Kjører du lav kalori eller lavkarbo? Eller noe annet?Prøve portobellosopp istedenfor hamburgerbrød idag! DET sparte man mange kalorier på, og jaggu smakte det bedre også![]()
Man blir vant med det, men jo, jeg er sliten i beina dog ikke helt kakeWow!!!!! Jeg har bikket 13000 og er helt utkjørter du ikke sliten i beina? Eller blir man vant til det til slutt?
Så sliten psykisk og fysisk etter i dag. Men kosthold har vært spot-on mtp hva jeg planla, det ble to gåturer og svømming. Avslutter med over 18.000 skritt og sier meg fornøyd med det!
Starter hardt denne måneden.
Akkurat kommet inn etter trening.
Skal snart ut med søpla før jeg går i dusjen og den lille turen ut vil sende meg rett over 35.000 skritt i dag![]()