Skravletråd

Her strekker virkelig ikke timene i døgnet til for alt jeg gjerne skulle gjort. Denne uka har vært ekstra vanskelig da det ser ut som tante rød har meldt sin ankomst og vi valgte å gå i karantene i påvente av prøvesvar på corona da jeg og 4-åringen lå med feber osv. Sliter også veldig med at jeg må holde meg opptatt for at tankene ikke skal ta overhånd, så bruker mye tid på kjøkkenet med matlaging når baby sover. Kjenner jeg gruer meg til veiedag i morgen, men har faktisk gjort mitt beste :sorry:
Krysser fingre for negative tester:)

Har null energi og altfor mye å gjøre. Men tar en siste YouTube-workout på ca 30 min for å føle at jeg har gjort mitt i august. Jeg både måler med målebånd og sjekker vekt den 1 i hver måned, så spent på om det er noe forandring. Føler det er litt forandring selv om vekta ikke følger med, så krysser fingrene

Resultatet for august ble totalt 0.1kg ned og 321.737 skritt. Fornøyd med skritt, ikke fornøyd med vekt. Jeg måler også med målebånd hver 1 i mnd for å se om det er noen forandringer, det var det. Totalt ned 8 cm fordelt på mage, rumpe, lår og bryst. Håper cm fortsetter og at vekta snart kommer etter! I dag skal jeg endelig starte på svømming igjen, og det er godt for både kropp og sjel!

Nådd platå nummer to og jeg kjenner dette platået er mye vanskeligere å jobbe seg gjennom enn det forrige :( Fortsetter å telle kalorier, så vet det kommer til å løsne etterhvert, men er så demotiverende :(

Nådd platå nummer to og jeg kjenner dette platået er mye vanskeligere å jobbe seg gjennom enn det forrige :( Fortsetter å telle kalorier, så vet det kommer til å løsne etterhvert, men er så demotiverende :(
Åh! Kjenner følelsen. Men som du sier, så lenge en holde planen vil det skje noe!

September, ja...
Det hadde jeg helt glemt...

Må få oppdatert resultat august, og lage min september utfordring.
Hva skal jeg finne på, noen forslag?

Helgen gikk skeis, sykt barn i går så da gikk ting skeis og sjefen ville vi skulle teste ut en ny pizza leverandør til lunsj i dag.
Håper på under +1 kg på fredag :(

Så sliten psykisk og fysisk etter i dag. Men kosthold har vært spot-on mtp hva jeg planla, det ble to gåturer og svømming. Avslutter med over 18.000 skritt og sier meg fornøyd med det!

Starter hardt denne måneden.
Akkurat kommet inn etter trening.
Skal snart ut med søpla før jeg går i dusjen og den lille turen ut vil sende meg rett over 35.000 skritt i dag :)

Starter hardt denne måneden.
Akkurat kommet inn etter trening.
Skal snart ut med søpla før jeg går i dusjen og den lille turen ut vil sende meg rett over 35.000 skritt i dag :)
Wow!!!!! Jeg har bikket 13000 og er helt utkjørt :hilarious: er du ikke sliten i beina? Eller blir man vant til det til slutt?

Back
Topp