Skravletråd

Nedgang er nedgang, flink du er :)
Uansett stor eller liten, alle føler at kroppen er konstant sliten og stiv når de begynner å bevege seg mer enn kroppen er vant med.
Det er viktig å begynne i det små og så øke mengden/lengden litt etter litt ettersom kroppen blir vant med mer aktivitet
Takk! Formen er bedre nå altså, «bare» tett i nesa og sliten. Så håper på å få tatt opp svømming en gang i uka slik jeg gjorde før koronaen ødela! Svømming gjør så godt både for kropp og psyke!

i dag hadde jeg noen timer på morgen/formiddag tilgjengelig for en liten «egotripp». Kjente på bena at rask gange var bedre enn løping i dag. Så ble 20 km :D pluss mage/rygg/armer ute i solen som avslutning. blir nok både god mat, litt vin og litt lørdags godis i dag:p

Ser ut som jeg klarte 1 av 2 mål i augustutfordringen. Nailet skrittene per dag, men den vekta må jeg snart få løsnet altså. Tviler på at jeg på magisk vis mister over 2 kg til tirsdag :bag:

Ser ut som jeg klarte 1 av 2 mål i augustutfordringen. Nailet skrittene per dag, men den vekta må jeg snart få løsnet altså. Tviler på at jeg på magisk vis mister over 2 kg til tirsdag :bag:

du er flink og målet vinker til deg - dette greier du om
Du tar tiden til hjelp

Ting kommer gjerne lettere når man klarer andre mål :-) så skal du nok se at vekten følger etter

Skal ikke så fryktelig mye gåing til før jeg faktisk hadde klart august skritt målet mitt. Det er mulig en annen måned. Tror jeg må virkelig legge en plan, gå inn for det. For hvis jeg starter formiddagen med en tur så kommer resten av skrittene av seg selv! Tror det må bli planen :pompus:

Avslutter uka med en god dag! En fin langtur i sola, knekkebrød til frokost og lunsj og sushi nå til middag. I morgen blir det en gåtur og lade opp til 2 timers trilletur med barselgruppa og 30-45 min svømming på tirsdag!

super innsats og strålende planer for kommende dager :D

Skal ikke så fryktelig mye gåing til før jeg faktisk hadde klart august skritt målet mitt. Det er mulig en annen måned. Tror jeg må virkelig legge en plan, gå inn for det. For hvis jeg starter formiddagen med en tur så kommer resten av skrittene av seg selv! Tror det må bli planen :pompus:

høres lurt ut. Vi har hatt endel felles utfordringer og mer personlige utfordringer på antall skritt her siste 2-3 årene, og det hjalp meg til å tyne ut endel extra skritt. Ble litt positivt press og litt konkuranse med meg selv og evt andre.

6 dager igjen av måneden! Hvordan går set folkens? Jeg har begynt på treningssenter to ganger i uken. Og skulle målt meg før, for wow buksene sitter bedre etter bare 2uker. Selv om vekten ikke har riket seg så mye
Går greit her, klarer å holde vekta sånn ca hver uke:)

Back
Topp