Skravletråd

Ned igjen denne uken ❤️ Så totalt 1,8kg ned i august, håper håper jeg har motivasjon til å fortsette ut august. Vet jeg kan få bedre resultater hvis jeg sanker mer skritt. Men er rett og slett ikke nok søvn og energi til det. Men skal fortsette p gjøre mitt beste på den fronten. For da vet jeg at jeg får resultater :happy:

Ikke verst!! Cm er veldig kjekt å følge med på!
Det er det. Ikke vært så mye måling før men veldig kjekt at jeg nå har gått ned 3-4 cm den siste måneden :) Kjenner at buksene ikke strammer like mye :)

Ned igjen denne uken ❤️ Så totalt 1,8kg ned i august, håper håper jeg har motivasjon til å fortsette ut august. Vet jeg kan få bedre resultater hvis jeg sanker mer skritt. Men er rett og slett ikke nok søvn og energi til det. Men skal fortsette p gjøre mitt beste på den fronten. For da vet jeg at jeg får resultater :happy:
Flott nedgang!! Her har jeg gått ned 1,7 siden 1.august.
Heier på deg at du klarer å holde motivasjonen videre!

6 dager igjen av måneden! Hvordan går set folkens? Jeg har begynt på treningssenter to ganger i uken. Og skulle målt meg før, for wow buksene sitter bedre etter bare 2uker. Selv om vekten ikke har riket seg så mye

6 dager igjen av måneden! Hvordan går set folkens? Jeg har begynt på treningssenter to ganger i uken. Og skulle målt meg før, for wow buksene sitter bedre etter bare 2uker. Selv om vekten ikke har riket seg så mye
Så bra!
Går bra her. Når ikke vektmålet men det er greit :) Prøver å nå det til neste måned. Gått ned litt rundt magen så kjenner at buksene strammer ikke like mye.

så flott og så herlig. Gir motivasjon!!!

Mitt mål for august var ikke vekt reduksjon da jeg er greitt fornøyd med vekten (holdt seg brukbart stabil etter 22 kg ned for 2-3 år siden).
Men jeg hadde store planer om å komme i gode trenings rutiner igjen. Og det har jeg fått til :p:D
Merker det godt på kroppen - strammere og mer muskler.

Var på vekten i går.. det tallet har jeg ikke sett på leeenge. Håper det holder til offisiell veiing på fredag. :wideyed: Da er det ekte!

i går gikk jeg mer enn 10.000 skritt, oppdaget virkelig hvilken innsats som må til. Når ikke skritt målet denne mnd, så tror jeg skal justere med 50.000 til neste måned. :angelic:

Det år bra med de fleste av målene.
Har 4 mål:
1. Minimum 600.000 skritt denne måneden.
2. Få orden på kostholdet igjen
3. Komme inn i treningsrutinene
4. Ned 2,5 kg

Status:
1.på en vanlig måned har jeg 550.000-650.000 skritt, er over 600.000 som er målet, og det ser ut som om jeg vil klare 700.000, det har jeg ALDRI gjort før
2. Det går mye bedre, sliter litt fremdeles med at jeg her lett for å skeie ut i helgen, men det begynner å bli bedre der også
3. Ikke skippet en trening
4. Tviler på at jeg klarer denne, men det er ikke denne som er den viktigste akkurat nå, får jeg kontroll på 2 vil 4 komme av seg selv

Vekt er ikke alt, målebånd og klær sier også veldig mye, flink du er :)

Var på vekten i går.. det tallet har jeg ikke sett på leeenge. Håper det holder til offisiell veiing på fredag. :wideyed: Da er det ekte!

i går gikk jeg mer enn 10.000 skritt, oppdaget virkelig hvilken innsats som må til. Når ikke skritt målet denne mnd, så tror jeg skal justere med 50.000 til neste måned. :angelic:
Det er jo supert, flink du er :)
Gleder meg til å se deg juble i morgen :)

Back
Topp