Ikke verst!! Cm er veldig kjekt å følge med på!Her ble det en liten oppgang på 0,1 kg og gått ned enda 1 cm rundt magen så det er jeg fornøyd med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke verst!! Cm er veldig kjekt å følge med på!Her ble det en liten oppgang på 0,1 kg og gått ned enda 1 cm rundt magen så det er jeg fornøyd med![]()

Flink du er!Ble en time hard styrketrening i dag etter 15 min oppvarming. Håper jeg ikke blir like støl som sist![]()
Strålende jobbet!67,3 kg, -1,6 kg denne uken![]()
Klapper for deg!1 kg ned denne ukaog er veldig fornøyd med det
Ligger godt an med skrittene denne måneden.
Du er helt rå!Det ble en liten ekstratur på 4 km siden vi var ved å gå tom for Cola Zero.
Opp denne bakken hjem som er brattere enn det ser ut på bildet med en 4-pk men 1,5 liten Cola Zero i sekken.
God trim det
Vis vedlegget 333184
Haha, jeg henger sååå langt etter dere!Ikke skoen, les videre så finner du fasiten
Du har forresten en PM
Bra jobbet!Beste tiden noen sinne på løperunden min, 1:49:00, endelig kom jeg under 1:50:00, neste mål, under 1:45:00![]()
14 kmBra jobbet!hvor langt løper du?
TakkKlapper for deg!![]()
Det er det. Ikke vært så mye måling før men veldig kjekt at jeg nå har gått ned 3-4 cm den siste månedenIkke verst!! Cm er veldig kjekt å følge med på!
Flott nedgang!! Her har jeg gått ned 1,7 siden 1.august.Ned igjen denne ukenSå totalt 1,8kg ned i august, håper håper jeg har motivasjon til å fortsette ut august. Vet jeg kan få bedre resultater hvis jeg sanker mer skritt. Men er rett og slett ikke nok søvn og energi til det. Men skal fortsette p gjøre mitt beste på den fronten. For da vet jeg at jeg får resultater
![]()
Så bra!6 dager igjen av måneden! Hvordan går set folkens? Jeg har begynt på treningssenter to ganger i uken. Og skulle målt meg før, for wow buksene sitter bedre etter bare 2uker. Selv om vekten ikke har riket seg så mye
6 dager igjen av måneden! Hvordan går set folkens? Jeg har begynt på treningssenter to ganger i uken. Og skulle målt meg før, for wow buksene sitter bedre etter bare 2uker. Selv om vekten ikke har riket seg så mye
Så bra!
Går bra her. Når ikke vektmålet men det er greitPrøver å nå det til neste måned. Gått ned litt rundt magen så kjenner at buksene strammer ikke like mye.
6 dager igjen av måneden! Hvordan går set folkens? Jeg har begynt på treningssenter to ganger i uken. Og skulle målt meg før, for wow buksene sitter bedre etter bare 2uker. Selv om vekten ikke har riket seg så mye
Da er det ekte! 
Det år bra med de fleste av målene.6 dager igjen av måneden! Hvordan går set folkens? Jeg har begynt på treningssenter to ganger i uken. Og skulle målt meg før, for wow buksene sitter bedre etter bare 2uker. Selv om vekten ikke har riket seg så mye
Det er jo supert, flink du erVar på vekten i går.. det tallet har jeg ikke sett på leeenge. Håper det holder til offisiell veiing på fredag.Da er det ekte!
i går gikk jeg mer enn 10.000 skritt, oppdaget virkelig hvilken innsats som må til. Når ikke skritt målet denne mnd, så tror jeg skal justere med 50.000 til neste måned.![]()