Beklager for at jeg ikke har fått vært her så mye den siste tiden, har vært en del som har foregått med det ene av barna våre som har tatt litt mye av mitt overskudd, til og energi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
700.000!! Haha er så vilt det. Hvertfall når jeg vet hvilken innsats som legges i for å nå dette! Du er rå! Helt utrolig rå! Syntes fet er utrolig gøy at du deler. Kommer nok aldri til å ta deg igjen men fy søren jeg skal strekke meg.Det år bra med de fleste av målene.
Har 4 mål:
1. Minimum 600.000 skritt denne måneden.
2. Få orden på kostholdet igjen
3. Komme inn i treningsrutinene
4. Ned 2,5 kg
Status:
1.på en vanlig måned har jeg 550.000-650.000 skritt, er over 600.000 som er målet, og det ser ut som om jeg vil klare 700.000, det har jeg ALDRI gjort før
2. Det går mye bedre, sliter litt fremdeles med at jeg her lett for å skeie ut i helgen, men det begynner å bli bedre der også
3. Ikke skippet en trening
4. Tviler på at jeg klarer denne, men det er ikke denne som er den viktigste akkurat nå, får jeg kontroll på 2 vil 4 komme av seg selv
Vekt er ikke alt, målebånd og klær sier også veldig mye, flink du er![]()
Håper alt går bra etter forholdeneBeklager for at jeg ikke har fått vært her så mye den siste tiden, har vært en del som har foregått med det ene av barna våre som har tatt litt mye av mitt overskudd, til og energi.
Hehe...700.000!! Haha er så vilt det. Hvertfall når jeg vet hvilken innsats som legges i for å nå dette! Du er rå! Helt utrolig rå! Syntes fet er utrolig gøy at du deler. Kommer nok aldri til å ta deg igjen men fy søren jeg skal strekke meg.
og helt enig med vekten. Hjelper ikke om vekten går det hvis ikke jeg føler meg vell i klærne mine.
holder på å rydde klesskapet nå. Kaster alle gravidklær og andre telt som jeg kaller det. Gir til Fretex alt jeg har håpet å komme inn i de siste årene etter graviditeter. De er gått ut på dato og jeg fortjener nye klær når jeg kjenner meg vel. Så nå er klesskapet fylt med klær som sitter ok eller kommer til p bli perfekt om noen uker hvis jeg fortsetter som dette. Shit dette er gøy!
Nytt av denne gangen er at jeg har som mål å føle meg vell hele veien. At jeg ikke skal miste motivasjonen av at jeg aldri passer inn i de og de klærne.
Men har tatt vare på en bukse. Det ultimate målet. BAM BAM BAM, vi får se om det går.![]()
Det har vært ganske mye "galt" med henne helt siden dagen etter hun kom til verden.Håper alt går bra etter forholdeneMasse styrke og energi sendes din vei!
Åå det skjønner jeg godt! Aldri en pause fra bekymringer. Bare nye ting som dukker opp hele tiden. Ingen fredDet har vært ganske mye "galt" med henne helt siden dagen etter hun kom til verden.
(Egentlig før, vi måtte prøve 2,5 år på å få henne og mistet flere ganger på veien, utredet for habituell abort og slikt).
Det ene har liksom avløst det andre. Når man tror man endelig er ferdig med noe så kommer det noe nytt. Leger, spesialister, utredninger ++++
Begeret har bare blitt litt fult for meg.
Prøver å se det positive i det, den saksbehandleren vi har fått nå ønsker å se hele frøkna, og ikke bare de momentene skolen påpeker. Mange av de skjemaene som skal fylles ut har veldig fokus på det negative med barnet, men hun har også fokus på det positive - altså en helhet. Det setter jeg veldig pris på.Åå det skjønner jeg godt! Aldri en pause fra bekymringer. Bare nye ting som dukker opp hele tiden. Ingen fred![]()
Det viktigste er at du følger din planPrøver å se det positive i det, den saksbehandleren vi har fått nå ønsker å se hele frøkna, og ikke bare de momentene skolen påpeker. Mange av de skjemaene som skal fylles ut har veldig fokus på det negative med barnet, men hun har også fokus på det positive - altså en helhet. Det setter jeg veldig pris på.
Men over til hva vi egentlig skal snakke om her inne
Ja, jeg klarer å holde kostholdet sånn mer eller mindre om dagen (driver også å justerer litt, vet den justeringen kan gjøre jeg går litt opp i begynnelsen, men det vil bli tatt inn senere). Har også klart å holde trenings regimet, riktignok har jeg slitt litt med ryggen (igjen), så enkelte løpeturer en blitt byttet ut med gåturer, men har blitt trening.
Har bare ikke hatt overskudd til å være her

Var på vekten i går.. det tallet har jeg ikke sett på leeenge. Håper det holder til offisiell veiing på fredag.Da er det ekte!
i går gikk jeg mer enn 10.000 skritt, oppdaget virkelig hvilken innsats som må til. Når ikke skritt målet denne mnd, så tror jeg skal justere med 50.000 til neste måned.![]()
Det år bra med de fleste av målene.
Har 4 mål:
1. Minimum 600.000 skritt denne måneden.
2. Få orden på kostholdet igjen
3. Komme inn i treningsrutinene
4. Ned 2,5 kg
Status:
1.på en vanlig måned har jeg 550.000-650.000 skritt, er over 600.000 som er målet, og det ser ut som om jeg vil klare 700.000, det har jeg ALDRI gjort før
2. Det går mye bedre, sliter litt fremdeles med at jeg her lett for å skeie ut i helgen, men det begynner å bli bedre der også
3. Ikke skippet en trening
4. Tviler på at jeg klarer denne, men det er ikke denne som er den viktigste akkurat nå, får jeg kontroll på 2 vil 4 komme av seg selv
Vekt er ikke alt, målebånd og klær sier også veldig mye, flink du er![]()
700.000!! Haha er så vilt det. Hvertfall når jeg vet hvilken innsats som legges i for å nå dette! Du er rå! Helt utrolig rå! Syntes fet er utrolig gøy at du deler. Kommer nok aldri til å ta deg igjen men fy søren jeg skal strekke meg.
og helt enig med vekten. Hjelper ikke om vekten går det hvis ikke jeg føler meg vell i klærne mine.
holder på å rydde klesskapet nå. Kaster alle gravidklær og andre telt som jeg kaller det. Gir til Fretex alt jeg har håpet å komme inn i de siste årene etter graviditeter. De er gått ut på dato og jeg fortjener nye klær når jeg kjenner meg vel. Så nå er klesskapet fylt med klær som sitter ok eller kommer til p bli perfekt om noen uker hvis jeg fortsetter som dette. Shit dette er gøy!
Nytt av denne gangen er at jeg har som mål å føle meg vell hele veien. At jeg ikke skal miste motivasjonen av at jeg aldri passer inn i de og de klærne.
Men har tatt vare på en bukse. Det ultimate målet. BAM BAM BAM, vi får se om det går.![]()
Så bra du sier det er en metode som kan fungere!når jeg jobbet meg ned alle mine extra kilo og etterhvert fikk dreis på treningen (skritt får jeg på aktiv jobb) hadde jeg samme innstilling som deg; føle seg ok og ikke vente med å leve til jeg var blitt tynn. Det var den store forskjellen fra tidligere slanke forsøk og som gjorde at jeg holdt ut. Tok liksom en kilo av gangen og var fornøyd med det
Åååå så sykt digg!! Så utrolig godt jobbet!!Ble -0,3 kg denne uken, så ikke så mye.
Er på 66,8 kg nå.
Dette 66-tallet har jeg ikke sett på vekten på 20 år![]()
Jeg er uansett imponert over deg.Her strekker virkelig ikke timene i døgnet til for alt jeg gjerne skulle gjort. Denne uka har vært ekstra vanskelig da det ser ut som tante rød har meldt sin ankomst og vi valgte å gå i karantene i påvente av prøvesvar på corona da jeg og 4-åringen lå med feber osv. Sliter også veldig med at jeg må holde meg opptatt for at tankene ikke skal ta overhånd, så bruker mye tid på kjøkkenet med matlaging når baby sover. Kjenner jeg gruer meg til veiedag i morgen, men har faktisk gjort mitt beste![]()
Nedgang er nedgang, flink du erNed med -0.2 denne uka også. Får vel være fornøyd da nedgang er nedgang. Nedgang er tross alt riktig vei. Har klart å holde meg helt unna cola i flere dager nå, og stolt av det. I dag har det også blitt to turer ut. Jeg går kanskje ikke så fort når hele kroppen føles konstant sliten og stiv, men jeg beveger meg i det minste!