Skravletråd

Da har jeg blitt snydens forkjølet og tester for korona.
Blir ingen løpetur på meg i kveld, det vil jeg ikke orke
Er i karantene, kan ikke gå på butikken, kjøre kollektivt eller dra på jobb (fint jeg her mulighet for hjemmekontor).
Får lov til å ta en gåtur så lenge jeg går steder det er mulig å holde avstand så fult mulig jeg tar en gåtur i kveld
Masse god bedring.!!!

Er i karantene, kan ikke gå på butikken, kjøre kollektivt eller dra på jobb (fint jeg her mulighet for hjemmekontor).
Får lov til å ta en gåtur så lenge jeg går steder det er mulig å holde avstand så fult mulig jeg tar en gåtur i kveld
Masse god bedring :Heartred

Veiedag i morgen igjen. Spent på hvordan det har gått siden jeg føler jeg har gitt mitt beste hele denne uka. Blir en ekstra innsats i dag og rundet nettopp 10.000 skritt som er målet hver dag. Krysser fingrene for nedgang og mer enn 0.2kg!

masse lykke til :D

masse god bedring og krysser for negativ test :rolleyes:

Her er det sykdom i hus og fullt kjør og frokost inntatt før jeg tenkte på vekten. Får veie i morgen!

Gikk i 0 i dag, heldigvis :)

God bedring!!

Ned 1,3 kg siden tirsdag 1.sep, men "bare" 0,7 siden forrige fredag :)

Last edited:
Da har jeg lagt inn min september utfordring.
Opprinnelig hadde jeg tenkt på over 700.000 skritt, men siden jeg er syk nå (koronatesten var forresten negativ) nedjusterte jeg til 650.000 skritt.
Og så skal jeg under 65 kg som var mitt opprinnelige mål den gang jeg startet.
Neste måned, oktober tenker jeg å sette under 63,2 kg som mål, da har jeg gått ned totalt 40 kg.
For november skal målet være å komme ned til et sted mellom 62 og 58 kg som er der jeg ønsker å ligge.

Fornøyd med dagens veiing. -0.4kg Siden forrige fredag og -0.7kg siden 1/9. Og nesten 55000 skritt allerede denne uka! I morgen og neste helg blir en utfordring da vi har bursdagsfeiringer i hus, heldigvis er jeg ikke så glad i kake, men mer på godteri og snacks, noe vi ikke har kjøpt inn til bursdagen i morgen, men som vil komme beste helg. Denne helgen blir også første på kjempe lenge hvor jeg holder meg unna brus. Fortsatt veldig fysen på det, men det går seg vel til med tiden.

Fornøyd med dagens veiing. -0.4kg Siden forrige fredag og -0.7kg siden 1/9. Og nesten 55000 skritt allerede denne uka! I morgen og neste helg blir en utfordring da vi har bursdagsfeiringer i hus, heldigvis er jeg ikke så glad i kake, men mer på godteri og snacks, noe vi ikke har kjøpt inn til bursdagen i morgen, men som vil komme beste helg. Denne helgen blir også første på kjempe lenge hvor jeg holder meg unna brus. Fortsatt veldig fysen på det, men det går seg vel til med tiden.

så bra og lykke til i helgen :D

Da har jeg lagt inn min september utfordring.
Opprinnelig hadde jeg tenkt på over 700.000 skritt, men siden jeg er syk nå (koronatesten var forresten negativ) nedjusterte jeg til 650.000 skritt.
Og så skal jeg under 65 kg som var mitt opprinnelige mål den gang jeg startet.
Neste måned, oktober tenker jeg å sette under 63,2 kg som mål, da har jeg gått ned totalt 40 kg.
For november skal målet være å komme ned til et sted mellom 62 og 58 kg som er der jeg ønsker å ligge.

du er rå og jeg er sikker på at du fikser målene dine:D

Back
Topp