Skravletråd

Takk :)
Imponert over alle skrittene du får hver dag og aktiviteten!
Var under 20.000 i går, og kommer nok ikke over i dag heller, men det er helt greit
 
Da er jeg på en øy uten vei og 50meter ned til vannet. Her skal jeg jobbe mye for å klare å nå 5000skritt.
Kom meg på en kveldstur i går til høyeste punktet på øyen. 1200skritt :hilarious: trodde det var mer. Haha
 
Jeg har skeiet ut masse i ferien med tanke på mat, men opprettholdt treningen:)
Etter første uka nå på jobb, og full skjerpings er jeg på 61,7 kg!:D det vil si ytterligere nedgang og ferien ødela ingenting!

fantastisk :D det må jo nærmest føles som et nytt liv.
 
Så flink du! Flott vekttap :)


Takk! Funnet ut at det er turene som funker for kroppen min nå. Godt å få bevegd seg litt.

bevegelse betyr så mye mer enn bare de kaloriene man forbrenner extra. Gir energi og positiv godfølelse!!! Og økt forbrenning gjennom hele døgnet
 
Da er jeg på en øy uten vei og 50meter ned til vannet. Her skal jeg jobbe mye for å klare å nå 5000skritt.
Kom meg på en kveldstur i går til høyeste punktet på øyen. 1200skritt :hilarious: trodde det var mer. Haha

kos deg på ferie :D hverdagen kommer fort nok. ta turen 2-3 ganger pr dag så er du på god vei mot 5.000
 
bevegelse betyr så mye mer enn bare de kaloriene man forbrenner extra. Gir energi og positiv godfølelse!!! Og økt forbrenning gjennom hele døgnet
Helt enig :)
 
Skulle på en liten kveldstur, endte opp med 3,5km og litt blåbærplukking :)
 
Her fikk jeg lurt med meg mann og barn ut på to gode turer både lørdag og søndag. En runde på ca 3-4 km begge dagene med en 4-åring, barnevogn og meg som fortsatt trener opp bekkenet etter fødsel er det gode turer det! Kjente det var deilig å bytte ut asfalt med skogsvei også! Kostholdet har klart seg uten Noen form for snacks eller godteri også, så dette var en god avslutning på en god uke :D
 
Her fikk jeg lurt med meg mann og barn ut på to gode turer både lørdag og søndag. En runde på ca 3-4 km begge dagene med en 4-åring, barnevogn og meg som fortsatt trener opp bekkenet etter fødsel er det gode turer det! Kjente det var deilig å bytte ut asfalt med skogsvei også! Kostholdet har klart seg uten Noen form for snacks eller godteri også, så dette var en god avslutning på en god uke :D
Utrolig bra jobbet.
Fins ikke noe bedre enn skogstur for bekkenet, de styrker kjernemusklaturen og øker balansen som igjen gjør bekkenet mye bedre.
Det var slik jeg fikk fikset mitt
 
Back
Topp