Skravletråd

når du har amme baby tenker jeg at alt du får til av mosjon er supert. Vær fornøyd med at du er i gang og får gjort litt - så øker du på når babyen blir mindre avhengig av deg.
Ja! Forsøker meg på å bevege meg litt mer på dag tid. Da har han gode sove økter :)
 
:happy:
Jeg bruker fitbit. Eneste klokken som teller når jeg går med vogn. Mobilen må ligge i lommen og garminklokken min teller ikke når jeg har hånden på vognen ;)

Han er 3,5mnd nå så føler meg liksom klar for å gå mye, selv om han var prematur :happy:
Var derfor jeg spurte, er mange klokker som ikke teller når man triller vogn siden da holdes hånden i ro på styret til vognen.
Det jeg gjorde den gang var å feste klokken i beltelinningen og da talte den som den skulle
 
Var derfor jeg spurte, er mange klokker som ikke teller når man triller vogn siden da holdes hånden i ro på styret til vognen.
Det jeg gjorde den gang var å feste klokken i beltelinningen og da talte den som den skulle
Ja for det gjorde jeg sist faktisk :D lurer på om jeg spurte om det her en gang. Men garmin klokken talte bare 2000skritt på en 6000skritt tur :hilarious:
 
Prøver å fortelle meg selv at jeg er flink :p
Er egentlig ikke helt fornøyd med meg selv siden jeg ikke fikk løpt i dag på grunn av smerter i beina, men jeg fikk gått meg en 11 km lang tur, og er over 30.000 skritt i dag.
Det viktigste er nå ikke å løpe, men å komme tilbake inn i trenings rutinene
 
Prøver å fortelle meg selv at jeg er flink :p
Er egentlig ikke helt fornøyd med meg selv siden jeg ikke fikk løpt i dag på grunn av smerter i beina, men jeg fikk gått meg en 11 km lang tur, og er over 30.000 skritt i dag.
Det viktigste er nå ikke å løpe, men å komme tilbake inn i trenings rutinene

herregud altså :p du er for streng med deg selv. 11 km gåtur er suverent!!! Tenk noen få år tilbake - da var det utenkelig for deg (og meg) å gjennomføre. Nå er du «missfornøyd» med det. Og skritt mengden er WOW
 
Jeg kommer til å gjøre det samme i kveld som jeg gjorde på søndag.
Begynte å løpe ned bakkene her, og kjenner jeg at det er ille går jeg over til å gå og tar til høyre nederst i bakken og går den turen på rundt 11 km. Går det bra så tar jeg til venstre og løper den turen på en 14-15 km.
Bakken er ca 1,5 km så har litt tid å teste ut på

bra strategi :D

Jeg må nok pent vente med å løfte igjen til musklene er klare for det
 
10 000 skritt er ikke mitt daglige mål men de to siste dagene har jeg klart det :happy: Kjenner det i kroppen men blir bedre etterhvert :) Fått gått tur hver dag siden mandag, som er mitt mål. Ikke de lange turene men bedre enn ingenting.
 
Måtte veie i dag da vi reiser på hytten og der er det ingen vekt :D og tada!! Vekten er gått ned 1,4kg! Elsker første uken, vet det går tregere herfra, men shit! Nå er jeg igang :cool:
 
10 000 skritt er ikke mitt daglige mål men de to siste dagene har jeg klart det :happy: Kjenner det i kroppen men blir bedre etterhvert :) Fått gått tur hver dag siden mandag, som er mitt mål. Ikke de lange turene men bedre enn ingenting.
Godt jobbet!!! Ikke verst med tur hver dag!!
 
Måtte veie i dag da vi reiser på hytten og der er det ingen vekt :D og tada!! Vekten er gått ned 1,4kg! Elsker første uken, vet det går tregere herfra, men shit! Nå er jeg igang :cool:
Flink du er.
Bare -0,1 kg her så egentlig bare på samme sted, men fornøyd med det siden forrige helg var virkelig ille
 
herregud altså :p du er for streng med deg selv. 11 km gåtur er suverent!!! Tenk noen få år tilbake - da var det utenkelig for deg (og meg) å gjennomføre. Nå er du «missfornøyd» med det. Og skritt mengden er WOW
Prøver å ligge på et gjennomsnitt på 20.000 skritt om dagen.
Hatt 2 dager over 30.000 denne uken.
Når jeg skulle sjekke hva jeg trenger i dag for å nå det viste regnearket meg ca -7.500, så da må jeg vel gå baklengs i dag da :p
 
Hei alle sammen! Håper det er plass til meg her inne også. Jobbet med å gå ned i vekt siden fødsel 1.juli, og vil gjerne være med å motivere og få motivasjon herifra. Veien min er ganske lang i antall kg, men håper jeg en dag klarer å nå målet!
 
Hei alle sammen! Håper det er plass til meg her inne også. Jobbet med å gå ned i vekt siden fødsel 1.juli, og vil gjerne være med å motivere og få motivasjon herifra. Veien min er ganske lang i antall kg, men håper jeg en dag klarer å nå målet!
Hei og velkommen til oss.
Selvfølgelig er det plass til deg :)
Vi er flere her som har hatt en lang vei med både opp- og nedturer.
Dette klarer du :)
 
Hei alle sammen! Håper det er plass til meg her inne også. Jobbet med å gå ned i vekt siden fødsel 1.juli, og vil gjerne være med å motivere og få motivasjon herifra. Veien min er ganske lang i antall kg, men håper jeg en dag klarer å nå målet!
Velkommen ❤️
 
Prøver å ligge på et gjennomsnitt på 20.000 skritt om dagen.
Hatt 2 dager over 30.000 denne uken.
Når jeg skulle sjekke hva jeg trenger i dag for å nå det viste regnearket meg ca -7.500, så da må jeg vel gå baklengs i dag da :p
Jeg lurte på en ting. Hva er trikset ditt for å nå så mange skritt i en vanlig hverdag? Går du til og fra jobb? :)
 
Vekta viste 2 kilo mindre enn forrige uke! God start og viser tydelig at all småspisingen er problemet her... Skal ikke ned to kilo i uken (merker det nok var litt vann ja), men håper på kanskje 3-4 kilo ned til i august.

Jeg "unner" meg mindre porsjoner av ting jeg syns er godt, nå er favoritten lettis med jordbær og blåbær. Må kontrollere mengden kalorier da jeg pga smerter ikke får vært særlig aktiv.. Tipper jeg maks når et gjennomsnitt på kanskje 3000 skritt daglig, om ikke mindre.
 
Vekta viste 2 kilo mindre enn forrige uke! God start og viser tydelig at all småspisingen er problemet her... Skal ikke ned to kilo i uken (merker det nok var litt vann ja), men håper på kanskje 3-4 kilo ned til i august.

Jeg "unner" meg mindre porsjoner av ting jeg syns er godt, nå er favoritten lettis med jordbær og blåbær. Må kontrollere mengden kalorier da jeg pga smerter ikke får vært særlig aktiv.. Tipper jeg maks når et gjennomsnitt på kanskje 3000 skritt daglig, om ikke mindre.
Sykt bra jobbet! Da er du på riktig vei :)
 
Back
Topp