Skravletråd

Hvordan går det med dere i dag? Følger vi planen? Jeg er snart på 10.000 skritt :woot:
Jeg ligger på et gjennomsnitt på rundt 20.000 skritt per dag.
Ligger på 15.500 nå, og skal straks ut og løpe, så ender vel på godt over 30.000 i dag tror jeg
 
Skjønner jeg har litt å strekke meg etter :happy:
Nei da.
Det er bare jeg som er spik spenne gal :p

Det er ikke noe vits i å konkurrere, jeg er bare veldig aktiv siden jeg har funnet ut at jeg trives best med kroppen min dersom jeg er det, dette er min måte.

Du må finne den måten som passer DEG best, ikke sikkert det er riktig for deg
 
Her er problemet mitt.
Jeg er veldig flink på ukedagene, men i helgene skeier det ut, jeg må bli flinkere i helgene.
Jeg har klart å holde meg stabil på 69-71 kg de siste månedene, men er ikke helt der jeg ønsker å være.
Har lyst til å gå ned en 10 kg til.
Selvfølgelig, jeg er veldig fornøyd med at jeg har klart å gå ned så mye som jeg har, men bare litt til..
Oppvekkeren var vel egentlig et bilde som ble tatt av meg i helgen, jeg er langt i fra så slank som jeg føler meg, ser fremdeles småfeit ut. Me Not Like!!!!!.

I ferien ble også trening glemt, fikk første løpetur på nesten 4 uker på torsdag som var.
Dette straffet seg selvfølgelig, var enormt støl etterpå. Prøvde meg igjen på søndagen, men endte opp med en gåtur på rundt 11 km istedenfor denne løpeturen på en 14-15 km siden selv om jeg følte meg mye bedre i beina så fikk jeg skikkelig vondt igjen så fort jeg begynte å løpe.
Klarte å gjennomføre i går selv om jeg fremdeles hadde litt vondt, og er mer støl igjen i dag.
Håper det gir seg til i morgen slik at jeg får løpt igjen da, og ikke bare gått.
Uansett, har tenkt å komme tilbake til rutinene med å løpe en 14-15 km tirsdag, torsdag og søndag kveld.

Og hva har jeg lært, det går helt fint å løpe den runden, men dersom jeg tar treningsferie blir jeg støl og får vondt.
Jeg må også passe mer på i helgene.

Tror ikke veiingen på fredag kommer til å bli så bra siden helgen som var var virkelig ille, men jeg har startet igjen, og er fornøyd med det.
 
Oh i dag er det tungt å motivere seg for bevegelse! Jobber med å ta riktige valg i mat veien hvertfall
 
Ser ut som alle følger planene sine! Her ble hele kvelden rotete med en som bare ville amme. Da får man ikke mange skritt. Får forsøke å ta igjen noen I dag. Ligger litt bak for målet på 310.000 i august :)
 
Ser ut som alle følger planene sine! Her ble hele kvelden rotete med en som bare ville amme. Da får man ikke mange skritt. Får forsøke å ta igjen noen I dag. Ligger litt bak for målet på 310.000 i august :)
Fikk gått tur i går kveld og fikk bra med skritt.
Som sagt tidligere, torsdag for en uke siden var det første løpetur på mange uker som gjorde meg veldig støl.
Når jeg var ute og løp på tirsdag var jeg ikke blitt helt bra igjen, og er mer støl igjen nå.
Usikker på om det blir løpetur i kveld for å være helt ærlig.
Gleder meg til jeg har kommet over denne perioden slik at jeg kan løpe uten å bli støl.

Noen ganger er det bare slik, syns du er flink, jeg.
Hadde aldri klart noe som helst med en så liten en.

Kan jeg spørre om en ting, til skritt, bruker du mobilen eller en klokke?
 
Ser ut som alle følger planene sine! Her ble hele kvelden rotete med en som bare ville amme. Da får man ikke mange skritt. Får forsøke å ta igjen noen I dag. Ligger litt bak for målet på 310.000 i august :)

når du har amme baby tenker jeg at alt du får til av mosjon er supert. Vær fornøyd med at du er i gang og får gjort litt - så øker du på når babyen blir mindre avhengig av deg.
 
Fikk gått tur i går kveld og fikk bra med skritt.
Som sagt tidligere, torsdag for en uke siden var det første løpetur på mange uker som gjorde meg veldig støl.
Når jeg var ute og løp på tirsdag var jeg ikke blitt helt bra igjen, og er mer støl igjen nå.
Usikker på om det blir løpetur i kveld for å være helt ærlig.
Gleder meg til jeg har kommet over denne perioden slik at jeg kan løpe uten å bli støl.

Noen ganger er det bare slik, syns du er flink, jeg.
Hadde aldri klart noe som helst med en så liten en.

Kan jeg spørre om en ting, til skritt, bruker du mobilen eller en klokke?

STØL ja :D har startet med styrke trening igjen etter laaaaang pause og føles nå som jeg har influensa :rolleyes:

har løpt litt gjennom vår og sommer så det gir meg ikke stølhet men vektene etc sltså o_O
 
STØL ja :D har startet med styrke trening igjen etter laaaaang pause og føles nå som jeg har influensa :rolleyes:

har løpt litt gjennom vår og sommer så det gir meg ikke stølhet men vektene etc sltså o_O
Jeg kommer til å gjøre det samme i kveld som jeg gjorde på søndag.
Begynte å løpe ned bakkene her, og kjenner jeg at det er ille går jeg over til å gå og tar til høyre nederst i bakken og går den turen på rundt 11 km. Går det bra så tar jeg til venstre og løper den turen på en 14-15 km.
Bakken er ca 1,5 km så har litt tid å teste ut på
 
:happy:
Fikk gått tur i går kveld og fikk bra med skritt.
Som sagt tidligere, torsdag for en uke siden var det første løpetur på mange uker som gjorde meg veldig støl.
Når jeg var ute og løp på tirsdag var jeg ikke blitt helt bra igjen, og er mer støl igjen nå.
Usikker på om det blir løpetur i kveld for å være helt ærlig.
Gleder meg til jeg har kommet over denne perioden slik at jeg kan løpe uten å bli støl.

Noen ganger er det bare slik, syns du er flink, jeg.
Hadde aldri klart noe som helst med en så liten en.

Kan jeg spørre om en ting, til skritt, bruker du mobilen eller en klokke?
Jeg bruker fitbit. Eneste klokken som teller når jeg går med vogn. Mobilen må ligge i lommen og garminklokken min teller ikke når jeg har hånden på vognen ;)

Han er 3,5mnd nå så føler meg liksom klar for å gå mye, selv om han var prematur :happy:
 
Back
Topp