Skravletråd

Meget bra :D håper tåen raskt blir bra. Funnet ut hvorfor den er vond?

Vet ikke helt hva det er galt med den, men den har alltid vært litt vrang, men ble verre etter jeg mistet en stol på den for et par år siden. Det kommer og går litt.

Den er på venstre foten, og på grunn av de skadene jeg har i ryggen har jeg litt nedsatt førlighet i venstre bein, og spesielt i den tåen. Er ikke unormalt at når jeg er ute og løper at jeg en liten stund må ta av skoen på den foten og vifte med tærne siden de begynner å prikke på samme måte som når bedøvelsen fra tannlegen er ved å gå ut. Var ille på det når jeg løp på søndag så kan hende jeg rett og slett han klart å feilbelaste den litt uten å kjenne det.
Uansett, den er bedre i dag
 
Vet ikke helt hva det er galt med den, men den har alltid vært litt vrang, men ble verre etter jeg mistet en stol på den for et par år siden. Det kommer og går litt.

Den er på venstre foten, og på grunn av de skadene jeg har i ryggen har jeg litt nedsatt førlighet i venstre bein, og spesielt i den tåen. Er ikke unormalt at når jeg er ute og løper at jeg en liten stund må ta av skoen på den foten og vifte med tærne siden de begynner å prikke på samme måte som når bedøvelsen fra tannlegen er ved å gå ut. Var ille på det når jeg løp på søndag så kan hende jeg rett og slett han klart å feilbelaste den litt uten å kjenne det.
Uansett, den er bedre i dag


Hm høres ut som du kan tidvis ha en nerve i klem eller at skaden har gjort slik at noe inni tåen av ig til klemmer på nerver. Godt den er bedre nå.
 
Ble en time hard styrketrening i dag etter 15 min oppvarming. Håper jeg ikke blir like støl som sist :rolleyes:
 
Hm høres ut som du kan tidvis ha en nerve i klem eller at skaden har gjort slik at noe inni tåen av ig til klemmer på nerver. Godt den er bedre nå.
Mannen så på tåen, han syns ikke den så hoven eller blå ut, men jeg hadde noe "rar" hard hud der.
Jeg fjernet den, og vips så var tåen nesten helt fin igjen, tydeligvis den hardehuden som har presset på en nerve eller noe slikt.
Uansett, jippi, det blir løping i kveld :)
Siste innsats før veiing i morgen, håper på at vekten viser 68 kg XXXXX
 
Utrolig så stor forskjell det er på en uke med søvn og en uke uten. Wow. Ingen turer og dårlige valg i kostholdet. Håper søvnen snur snart. For jeg er så motivert til å bevege meg.
 
Oj oj! Her ligger jeg langt bak på skritt utfordringen min. :sorry: Hardt å konkurrere mot seg selv :hilarious:

har ikke de største forhåpningene om vekten i morgen. Man om den er stabil er jeg fornøyd :happy:
 
1 kg ned denne uka :) og er veldig fornøyd med det :)
Ligger godt an med skrittene denne måneden.
 
Drit bra jobbet!!!
Jeg er veldig fornøyd, men så er det også første uke jeg er ordentlig i gang igjen.
Første uke går man ofte ned en del, men det meste er nok vann.
Tror ikke det fortsetter med 1,6 kg i uken :p
Men for en motivasjon det er å se det tallet.
Har ikke vært så lavt i vekt på 20 år
 
Jeg er veldig fornøyd, men så er det også første uke jeg er ordentlig i gang igjen.
Første uke går man ofte ned en del, men det meste er nok vann.
Tror ikke det fortsetter med 1,6 kg i uken :p
Men for en motivasjon det er å se det tallet.
Har ikke vært så lavt i vekt på 20 år
Det må være litt av en mosjon ja!!
 
Oj oj! Her ligger jeg langt bak på skritt utfordringen min. :sorry: Hardt å konkurrere mot seg selv :hilarious:

har ikke de største forhåpningene om vekten i morgen. Man om den er stabil er jeg fornøyd :happy:
Skritt kan alltids tas igjen, og det er det det er med en utfordring, det er faktisk en utfordring. Klarer man den hver gang er den for lett og ingen utfordring lenger. Da får man prøve igjen senere. Det viktigste er at du prøver.

Og når det kommer til vekt er det en viktig ting jeg har lært, noen uker går du ned, noen uker står du stille og noen uker går du opp.
Den enkelte uken er ikke viktig, man må se på helheten. Det viktigste er at man totaltsett gå mer ned enn opp. Hva så om du og vekten ikke er venner i morgen.
Masse lykke til
 
Supert, gratulerer så mye.
Aktivitet er veldig bra :)
Takk! Ja det er det. Får ikke 10 000 skritt pr dag men har fått en del flere skritt. Strevde med å nå 3 500 skritt pr dag før og ikke ofte jeg fikk det men nå er det gjerne på 6-7 000 bare pga en 20.30 min tur hver dag.
Ned 1,8 siden 1.aug men ned over 3 kg siden jeg startet dette løpet for tre uker siden :)
 
Takk! Ja det er det. Får ikke 10 000 skritt pr dag men har fått en del flere skritt. Strevde med å nå 3 500 skritt pr dag før og ikke ofte jeg fikk det men nå er det gjerne på 6-7 000 bare pga en 20.30 min tur hver dag.
Ned 1,8 siden 1.aug men ned over 3 kg siden jeg startet dette løpet for tre uker siden :)
Syns det er supert med 6-7.000 skritt, jeg flink du er :)
3 kg på 3 uker er fenomenalt, bra jobba :angel8
 
Back
Topp