Skravletråd

Huff, er så kjedelig. Hender jeg må ringe dit når jeg er på jobb - blir jo sprø av mindre.

Håper du fikk tak i de du skulle

Ja fikk svar :) Ikke helt det svaret jeg ville ha, men fikk svar :P hehe

Ja fikk svar :) Ikke helt det svaret jeg ville ha, men fikk svar :P hehe
Kjedelig å vente så lenge for å så høre det motsatte av det man vil...

Men på den positive siden kom du I hvertfall igjennom. Vet om en del som går lei av å vente..

Kjedelig å vente så lenge for å så høre det motsatte av det man vil...

Men på den positive siden kom du I hvertfall igjennom. Vet om en del som går lei av å vente..

Jada, uansett greit å vite hva som stemmer så man slipper å gå å lure på det :)

6-åringen plukker kirsebær :) kanskje det blir rips og kirsebærsaft :) men har modne bringebær også! Valgets kval, hehe

Jada, uansett greit å vite hva som stemmer så man slipper å gå å lure på det :)
Absolutt!

Om man får ett klart svar da :P ikke alltid de er helt enige med seg selv - men det gjelder jo ikke bare Nav heller da.

Da er jeg snart ferdig med å være små gal, kommer te å lide for galskapen I kveld. Hodet trengte avkobling derfor vant det over kropp I dag og da ble kjøkkenet vasket fra tak te gulv. Snart ferdig bare inni stekeovn og gulv igjenn, små lei salmiakk lukt, men blir reint :p

Da er jeg snart ferdig med å være små gal, kommer te å lide for galskapen I kveld. Hodet trengte avkobling derfor vant det over kropp I dag og da ble kjøkkenet vasket fra tak te gulv. Snart ferdig bare inni stekeovn og gulv igjenn, små lei salmiakk lukt, men blir reint :p
Oj! Så flink du er! (Har satt meg ut, da slipper jeg å tenke over sånt :P)

6-åringen plukker kirsebær :) kanskje det blir rips og kirsebærsaft :) men har modne bringebær også! Valgets kval, hehe
Er så sjalu på den hagen deres altså ;) her er bringebærene fremdeles grønne (de 10 som viser tegn til å komme)

Hei dere! Da var ferien over gitt! Kom hjem i går kveld. I dag har jeg vært his lege både til kontroll og for å vurdere sykemeldinga. Ble 20% friskmeldt, og starter i jobb igjen til mandag. Veldig spent på å om det kommer til å funke å komme så lite tilbake etter lang sykemelding, og np trenger jeg tilrettelegging pga bekkenet.

Hei dere! Da var ferien over gitt! Kom hjem i går kveld. I dag har jeg vært his lege både til kontroll og for å vurdere sykemeldinga. Ble 20% friskmeldt, og starter i jobb igjen til mandag. Veldig spent på å om det kommer til å funke å komme så lite tilbake etter lang sykemelding, og np trenger jeg tilrettelegging pga bekkenet.
Velkommen tilbake ^-^ hatt en fin ferie?

Takk for det:) Den har vært fin, men har vært noe amputert pga formen. Men har absolutt kosa oss for det:) Har du hatt ferie?
Min startet i dag - blanding av sol og regn, god dose avslapp til tross for besøk som må tas litt hensyn til.

Reiste dere noe sted?

Min startet i dag - blanding av sol og regn, god dose avslapp til tross for besøk som må tas litt hensyn til.

Reiste dere noe sted?
Ok:) Familiebesøk?
Ja, vi var først i Kristiansand noen dager før vi reiste på familiebesøk til Nord-Norge i halvannen uke:)

Oi så flink du har vært!! :)

Hehe neida :) men hvis det fins kurs er det jo sikkert ikke så dumt :D
Jada finnes kurs . Bor jo i Bergen så her er alt vettu;)

Men passer dårlig med tidspunktene da pga. jobber turnus. så må i såfall vente med det til perm.

Back
Topp