Skravletråd

Er så sjalu på den hagen deres altså ;) her er bringebærene fremdeles grønne (de 10 som viser tegn til å komme)

Hehe :) vi har mye ja, skikkelig luksus :) kirsebærene syns jeg er litt bitre, men vi har et tre med digre moreller som er helt ekstremt gode! Slurp :D

Hei dere! Da var ferien over gitt! Kom hjem i går kveld. I dag har jeg vært his lege både til kontroll og for å vurdere sykemeldinga. Ble 20% friskmeldt, og starter i jobb igjen til mandag. Veldig spent på å om det kommer til å funke å komme så lite tilbake etter lang sykemelding, og np trenger jeg tilrettelegging pga bekkenet.

Håper det går bra! Hva jobber du som?

Ok:) Familiebesøk?
Ja, vi var først i Kristiansand noen dager før vi reiste på familiebesøk til Nord-Norge i halvannen uke:)
Så koselig :)

Ja, har hatt mannens mor og bror på besøk allerede en uke, blir ut denne - så skal det kjøre opp igjen til dem.

Deretter blir det en "ordentlig" uke med ferie med bare oss to hjemme ^-^

Nå har vi hamburgere på grillen og hjemmelaget pommes frites i ovnen, herlighet så sulten jeg er!

Hehe, ok:) Bedre og være veldig forsiktig enn motsatt da;)

Blir sjelden jeg kjøper påsmurt også pga. cøliaki og dårlig utvalg. Men det hender noe bakere har, men da med gulost:)
Ja, ikke sant.. :) hmm.. Nå fikk jeg lyst på frøhorn med ost&skinke :D

Nå har vi hamburgere på grillen og hjemmelaget pommes frites i ovnen, herlighet så sulten jeg er!
Har spurt om vi skulle grille, men fikk høre at det kanskje var på tide å spise litt sunt igjen :P

Men vi får nå se - skal skrive handlelisten snart så.. det eller pannekaker - har veldig lyst på det og ^-^

Da er jeg snart ferdig med å være små gal, kommer te å lide for galskapen I kveld. Hodet trengte avkobling derfor vant det over kropp I dag og da ble kjøkkenet vasket fra tak te gulv. Snart ferdig bare inni stekeovn og gulv igjenn, små lei salmiakk lukt, men blir reint :p
Wow så flink du er da :D :D jeg har hatt besøk p kjøkkenet ser bomba ut :p så jeg må ta ett skippertak :p men først en lite oppdatering her :D

Er så sulten - må ut og handle men mannen har sovnet :/ argh

Back
Topp