Skravletråd

Lagt ut bilde av kjolen i hobbytråden hvis noen vil se :) Kanten la seg mye bedre etter stryking. Kan være den ruller seg opp igjen i bruk da, men er det så farlig :) Ble litt vanskelig å ta bilde av for sola skinner rett inn på kjøkkenet sånn på morgenen! Men fornøyd med den i alle fall :)
Jeg så den, flinka:D

Hvis dere er i byen og er sultne..Hva kjøper dere da? :p tør ikke kjøpe sånne ferdigbaguetter :p

Ofte ferdig smurt baguette eller sånn kylling og bacon brødskiver med salat :D

Hvis jeg vil ha noe kjapt og billig kjøper jeg meg et ostebriks eller annet rundstykke og putter inni en banan, syns det er kjempegodt :)

Sambo klipper hunden vår :) med maskin. Det er en stor jobb, men gud så deilig det er å slippe røyting! Veldig praktisk med en allergivennlig hund, selv om ikke noen av oss er allergiske har vi allergi i familien :)

Sittet minst en halvtime i tlf til nav, nesten bare sittet og ventet på noen jeg skulle snakke med. Utrooolig kjedelig..

Takk! Får strikke en rød så har jeg julekjole :p Kanskje........ :) Har også titta på "kjappstrikka drakt" syns den er kjempesøt!

Åh gøy:)
Jeg syns det er vanskelig:P Spørs om målet mitt om julekjole går så bra:P

Toxo/listeria :eek: kanskje hysterisk, men.. tør bare ikke :p

Hehe, ok:) Bedre og være veldig forsiktig enn motsatt da;)

Blir sjelden jeg kjøper påsmurt også pga. cøliaki og dårlig utvalg. Men det hender noe bakere har, men da med gulost:)

Lagt ut bilde av kjolen i hobbytråden hvis noen vil se :) Kanten la seg mye bedre etter stryking. Kan være den ruller seg opp igjen i bruk da, men er det så farlig :) Ble litt vanskelig å ta bilde av for sola skinner rett inn på kjøkkenet sånn på morgenen! Men fornøyd med den i alle fall :)

Så kjolen din, den var kjempe fin :))

Sittet minst en halvtime i tlf til nav, nesten bare sittet og ventet på noen jeg skulle snakke med. Utrooolig kjedelig..
Huff, er så kjedelig. Hender jeg må ringe dit når jeg er på jobb - blir jo sprø av mindre.

Håper du fikk tak i de du skulle

Maskinen er tømt og fylt på nytt, klær er brettet og plenen ser igjen ut som en plen og ikke et tilfeldig sted hvor ting gror :P

Da blir det litt hengekøye på meg likevel ^-^

Jada, men tror jeg er over gjennomsnittet dum når det kommer til det:P haha...
Vurderer melde meg på kurs;)

Sliter sånn med at de maskene blir så stramme..

Hehe neida :) men hvis det fins kurs er det jo sikkert ikke så dumt :D

Maskinen er tømt og fylt på nytt, klær er brettet og plenen ser igjen ut som en plen og ikke et tilfeldig sted hvor ting gror :P

Da blir det litt hengekøye på meg likevel ^-^

Flink du har vært da! :)

Lurer på å lage en runde saft i dag, vi har drukket opp alt allerede, hihi!

Hvis dere er i byen og er sultne..Hva kjøper dere da? :p tør ikke kjøpe sånne ferdigbaguetter :p
Kommer helt an på hvor det er - hvis jeg er litt skeptisk til stedet, så dropper jeg Baguette og går for en bakevare. Rosinbolle er vel favoritten :P

Back
Topp