Skravletråd

Noen som har noen formening om det er best å fylle ut elektronisk/sende inn papirene?

Koselig med museum av og til ja ^-^ har stort sett slått sammen Kon Tiki, Fram og Folkemuseet de gangene jeg har hatt med venner fra utlandet; mener det da kan lønne seg med et Oslo pass?

Vet ikke, vet at det koster 60 kr pr pers voksen hvis jeg bestiller bilett på nettet til Kon Tiki og 90 kr hvis jeg kjøper når jeg kommer frem.
Vi er nok litt glade I museum :) jeg spesielt I kirker, når vi er på ferie I utlandet må jeg besøke kirkene der for å se, synes arkitektur og slikt I dem er noe eget, en spesiell følelse når man besøket katedraler og gamle kirker :)
( er ikke spes religiøs)

:D tar det lang tid i bilen ? :)

Hva er espa boller? :p
Nja, regner med en 8timer, give or take med pauser. Liker å kjøre bil til vanlig, men litt kjedelig når du ikke kan styre selv når du vil stoppe/kjøre - tenker det blir korteste veien..

Espaboller er boller fra Espa - antageligvis stedet i Norge som selger flest boller i året :P greit og strategisk plassert langs E6en ;)

Har alltid fått varme boller rett fra ovnen de gangene jeg har vært der :D

Vet ikke, vet at det koster 60 kr pr pers voksen hvis jeg bestiller bilett på nettet til Kon Tiki og 90 kr hvis jeg kjøper når jeg kommer frem.
Vi er nok litt glade I museum :) jeg spesielt I kirker, når vi er på ferie I utlandet må jeg besøke kirkene der for å se, synes arkitektur og slikt I dem er noe eget, en spesiell følelse når man besøket katedraler og gamle kirker :)
( er ikke spes religiøs)
Oslopasset er hvis dere kombinerer fler (de tre jeg nevnte er I gåavstand fra hverandre, derfor jeg nevnte det ;) )

Er enig i at det er stilig å sjekke ut gamle kirker og katedraler - selv om jeg ikke finnes religiøs. Er likevel noe med stemningen og historien der - og så er det svalt, noe som i varme land ikke er så dumt ^-^

Nja, regner med en 8timer, give or take med pauser. Liker å kjøre bil til vanlig, men litt kjedelig når du ikke kan styre selv når du vil stoppe/kjøre - tenker det blir korteste veien..

Espaboller er boller fra Espa - antageligvis stedet i Norge som selger flest boller i året :P greit og strategisk plassert langs E6en ;)

Har alltid fått varme boller rett fra ovnen de gangene jeg har vært der :D
Åh det høres herlig ut da :D :D

Det er lenge i bil ja :) håper du får kjøre litt :)
Jeg liker best å sitte på til sambos fordel for han klarer ikke å være passasjer :p han blir så fort bilsyk stakars :/

Åh det høres herlig ut da :D :D

Det er lenge i bil ja :) håper du får kjøre litt :)
Jeg liker best å sitte på til sambos fordel for han klarer ikke å være passasjer :p han blir så fort bilsyk stakars :/
Satser på at jeg får kjøre - selv om han her også foretrekker å kjøre selv. Men etter flere år og mange bilturer, så er jeg "godkjent" som akseptabel sjåfør ;)

Eller - han liker ikke når jeg kjører på vinterføre, spesielt i rundkjøringer da han mener jeg ikke bremser nok i forkant og er en smule aggressiv inn...

Satser på at jeg får kjøre - selv om han her også foretrekker å kjøre selv. Men etter flere år og mange bilturer, så er jeg "godkjent" som akseptabel sjåfør ;)

Eller - han liker ikke når jeg kjører på vinterføre, spesielt i rundkjøringer da han mener jeg ikke bremser nok i forkant og er en smule aggressiv inn...
Hehe godt du er godkjent :D
Her er ingen det :o han blir bilsyk uansett :p

Her har noen hoppet i dusjen - så aktivitetene mine starter vel sånn ca nåh :P
Hehe her våkna han å nå så jeg bør vell å komme i gang med frokosten så vi får handlet å kommet i gang vi å før vi får besøk :p
Men var så godt i gang med tegningen igjen nå :p har ikke lyst :p haha

Kommer aldri te å bli godkjent jeg, kjører allllt for saaaakte etter hans mening, så han sitter bare å tripper.

Kommer aldri te å bli godkjent jeg, kjører allllt for saaaakte etter hans mening, så han sitter bare å tripper.
Haha ^-^ Ser den - har mine stunder jeg og, og holder meg til fartsgrensen uansett.

Men lærte å kjøre med faren min, så er glad i å få farten opp raskt, vurderer luker sjapt (av og til til mannens store irritasjon, hvis han selv vurderer at det er bedre å vente) og tidvis litt rallysvinger.

Men til tross for det, så er 98% godkjent :P

:hungover:Varmt idag!! Puh.. ekstra varm når jeg er gravid.

Foretrekker varmt over kaldt jeg da ^-^

Inne eller ute?
Ute, bare jeg såvidt rører på meg kommer svetten som hagl! Kan si jeg gleder meg til høsten :D ikke vinteren da. Liker ikke snø :p

Back
Topp