Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal kjøre opp på lørdagen - full bil, da besøket skal være med. Satser på å kjøre en del av strekket, mindre kjedelig da.
Med lyspunkt i Espaboller![]()
Da burde det jo virkelig gå fintJeg skal ikke te lege før I slutten av august, å er da 28 uker, kommer til å be om den attesten da, å så bare forte seg med å søkefor er enig med deg orker ikke nav tull.
Aner ikke :/ sist jeg søkte hadde de bare papirNoen som har noen formening om det er best å fylle ut elektronisk/sende inn papirene?
Koselig med museum av og til ja ^-^ har stort sett slått sammen Kon Tiki, Fram og Folkemuseet de gangene jeg har hatt med venner fra utlandet; mener det da kan lønne seg med et Oslo pass?
Nja, regner med en 8timer, give or take med pauser. Liker å kjøre bil til vanlig, men litt kjedelig når du ikke kan styre selv når du vil stoppe/kjøre - tenker det blir korteste veien..tar det lang tid i bilen ?
![]()
Hva er espa boller?![]()
Ville vel heller sagt at du bør nyte det?Bør jeg bli litt bekymret når han som pleier å stå opp senest halv 8 sover endahehe
Oslopasset er hvis dere kombinerer fler (de tre jeg nevnte er I gåavstand fra hverandre, derfor jeg nevnte detVet ikke, vet at det koster 60 kr pr pers voksen hvis jeg bestiller bilett på nettet til Kon Tiki og 90 kr hvis jeg kjøper når jeg kommer frem.
Vi er nok litt glade I museumjeg spesielt I kirker, når vi er på ferie I utlandet må jeg besøke kirkene der for å se, synes arkitektur og slikt I dem er noe eget, en spesiell følelse når man besøket katedraler og gamle kirker
![]()
( er ikke spes religiøs)
Åh det høres herlig ut daNja, regner med en 8timer, give or take med pauser. Liker å kjøre bil til vanlig, men litt kjedelig når du ikke kan styre selv når du vil stoppe/kjøre - tenker det blir korteste veien..
Espaboller er boller fra Espa - antageligvis stedet i Norge som selger flest boller i åretgreit og strategisk plassert langs E6en
Har alltid fått varme boller rett fra ovnen de gangene jeg har vært der![]()
Hehe jaVille vel heller sagt at du bør nyte det?![]()
Satser på at jeg får kjøre - selv om han her også foretrekker å kjøre selv. Men etter flere år og mange bilturer, så er jeg "godkjent" som akseptabel sjåførÅh det høres herlig ut da![]()
![]()
Det er lenge i bil jahåper du får kjøre litt
Jeg liker best å sitte på til sambos fordel for han klarer ikke å være passasjerhan blir så fort bilsyk stakars :/
Her har noen hoppet i dusjen - så aktivitetene mine starter vel sånn ca nåhHehe jagjett om jeg gjør
![]()
![]()
Hehe godt du er godkjentSatser på at jeg får kjøre - selv om han her også foretrekker å kjøre selv. Men etter flere år og mange bilturer, så er jeg "godkjent" som akseptabel sjåfør
Eller - han liker ikke når jeg kjører på vinterføre, spesielt i rundkjøringer da han mener jeg ikke bremser nok i forkant og er en smule aggressiv inn...
Hehe her våkna han å nå så jeg bør vell å komme i gang med frokosten så vi får handlet å kommet i gang vi å før vi får besøkHer har noen hoppet i dusjen - så aktivitetene mine starter vel sånn ca nåh![]()
Satser på at jeg får kjøre - selv om han her også foretrekker å kjøre selv. Men etter flere år og mange bilturer, så er jeg "godkjent" som akseptabel sjåfør
Eller - han liker ikke når jeg kjører på vinterføre, spesielt i rundkjøringer da han mener jeg ikke bremser nok i forkant og er en smule aggressiv inn...
Haha ^-^ Ser den - har mine stunder jeg og, og holder meg til fartsgrensen uansett.Kommer aldri te å bli godkjent jeg, kjører allllt for saaaakte etter hans mening, så han sitter bare å tripper.
Foretrekker varmt over kaldt jeg da ^-^Varmt idag!! Puh.. ekstra varm når jeg er gravid.
Ute, bare jeg såvidt rører på meg kommer svetten som hagl! Kan si jeg gleder meg til høstenForetrekker varmt over kaldt jeg da ^-^
Inne eller ute?