åj! hva slags garn er det?Jeg bestilte garn fra USA! Spennende. Hadde ingenting lignende i Norge så måtte ty til USA Der har de alt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
åj! hva slags garn er det?Jeg bestilte garn fra USA! Spennende. Hadde ingenting lignende i Norge så måtte ty til USA Der har de alt.
Bomullsgarn, Lily sugar 'n creamåj! hva slags garn er det?
Ååja, takk for tips! Jeg glemmer ofte å sjekke skjult forum jeg.. Men må kanskje begynne med det daDe fleste har flyttet skravling inn på skjult, tror jeg. Så der går det unna
aha det blir nok supertBomullsgarn, Lily sugar 'n cream
Som jeg har fått testet ut, lagde noen sjøhester.. care to see? Hehe Kan legge ut i hobbytråden. Trenger deres mening, behøver sjøhesten øyne eller ikke? (Har noen sorte "safety eyes" liggende, men følte liksom at de kanskje ikke trengte øyne.. usikker). Sjøhestene er forresten glassbrikker! Gave.
det høres nesten ut som du har da ja.Ja, jeg og.. tror jeg dropper det.. Får spare øynene til andre bamser jeg lager, men jeg har sånn 200 øyne eller noe, er begrenset hvor mange jeg trenger hehe. Da har jeg for resten av livet da