Ja nå var det godt å slappe av littHehe så godt å høre
Å dårlig samvittighet skal du hvertfall ikke hahan koser seg der
å du trenger å slappe litt av
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja nå var det godt å slappe av littHehe så godt å høre
Å dårlig samvittighet skal du hvertfall ikke hahan koser seg der
å du trenger å slappe litt av
![]()
Sofaen er nådeløsJa nå var det godt å slappe av litthar planer om å rydde, men får se hvor god sofaen er først
haha
Neijeg tar 100% lønn
å er da ferdig til sommeren
Håper du føreset til hvertfall![]()
Mener det er etter uke 27![]()
Er inne på sjemaet nå - det står "terminbekreftelse datert etter fullgåtte 26. svangerskapsuke må vedlegges". Så rundt uke 27 høres riktig ut ^-^Må sjekkes!
Var den bra ?![]()
Hehe det er tanken som teller pleier de å siJa nå var det godt å slappe av litthar planer om å rydde, men får se hvor god sofaen er først
haha
Hehehåper de sover enda
![]()
![]()
Har vurdert å se den selv men aldri kommet så langtJa den var braMen krigsfilmer er ikke helt min favoritt da
![]()
Uff det er tidlig daHehe takk for det, men lillegutt var oppe fem over halv 6Hørte ikke noe fra han før det da så klager ikke
og jeg fikk sove til halv 9
![]()
![]()
God morgen alle sammenhåper alle får en fin dag i dag
Hva er dine planer ?
Her er sambo begynnt på jobb igjen mens jeg å ungene har en uke fri til
Skal ut å handle bitte litt å så skal jeg bake noen muffins
Får besøk av en venninne å hennes lille gutt på 10 mnd![]()
Koselig med babybesøkjeg skal ut i byen idag. Første dag med bhg etter ferien
gruer meg... men håper vesla vil være der og får lekt masse. Begynner noen babyer der snart, tipper de er små sammenlignet med toåringen
tror den ene bare er 11 mnd elns!
Jeg kom da til å tenke på mitt barn, håper jeg får bhgplass i Januar. Mon tro om det går an?![]()
Det går nok fintdu er heldig som kan det da
her håper vi på plass neste høst
har ikke mulighet til å gå hjemme uten lønn..
Minsta her å begynnte når hun var så liten å det gikk helt fintvar veldig tungt for meg men jentungen koste seg jo Max
Men gruer meg halvt i hjel![]()
Absolutt - her har vi kun halvannen inntekt fra før, så kan virkelig ikke gå noe mer ned.. Her har vi kun 3av4 besteforeldre igjen, hvorav to som er pensjonister - men likevel. Krysser fingrene for at det blir plass i den barnehagen som er 5 min å gå fra huset - da hadde det meste løst seg ^-^
Da får en bare finne frem arbeidslyst. Selv om den har gått å gjemt seg godt![]()
Ja det er denSofaen er nådeløsnyt den
![]()
Ja sant detHehe det er tanken som teller pleier de å si![]()
Hvis dere er i byen og er sultne..Hva kjøper dere da?tør ikke kjøpe sånne ferdigbaguetter
![]()