Skravletråd

Nei :) jeg tar 100% lønn :) å er da ferdig til sommeren :)

Håper du føreset til hvertfall :D

Mener det er etter uke 27 :)
Er inne på sjemaet nå - det står "terminbekreftelse datert etter fullgåtte 26. svangerskapsuke må vedlegges". Så rundt uke 27 høres riktig ut ^-^

Skal til jm i uke 28, tenker jeg venter til da for å få en ny en, så jeg slipper å måtte starte på nytt (selv om legen mente det skulle gå bra)

God morgen alle sammen :D håper alle får en fin dag i dag :D

Hva er dine planer ? :)

Her er sambo begynnt på jobb igjen mens jeg å ungene har en uke fri til :)
Skal ut å handle bitte litt å så skal jeg bake noen muffins :)
Får besøk av en venninne å hennes lille gutt på 10 mnd :)

mmm nam nam muffins, hehe :P Hvordan skal du lage? Må kose dere masse med besøk :)

Jeg vet ikke helt hva vi skal i dag :) Sola skinner i alle fall!! Herlig :)

Koselig med babybesøk :) jeg skal ut i byen idag. Første dag med bhg etter ferien :( gruer meg... men håper vesla vil være der og får lekt masse. Begynner noen babyer der snart, tipper de er små sammenlignet med toåringen :p tror den ene bare er 11 mnd elns!

Jeg kom da til å tenke på mitt barn, håper jeg får bhgplass i Januar. Mon tro om det går an? :)

Det er vel mulig hvis de har ledig plass, ellers fylles det vel opp i august. Man kan jo være heldig at noen slutter :)

Det går nok fint :) du er heldig som kan det da :) her håper vi på plass neste høst :( har ikke mulighet til å gå hjemme uten lønn..
Minsta her å begynnte når hun var så liten å det gikk helt fint :) var veldig tungt for meg men jentungen koste seg jo Max :)
Men gruer meg halvt i hjel :eek:

Min eldste begynte også tidlig! Gikk kjempefint :) Vi søker også fra høsten av også tar vi det heller litt rolig :)

Absolutt - her har vi kun halvannen inntekt fra før, så kan virkelig ikke gå noe mer ned.. Her har vi kun 3av4 besteforeldre igjen, hvorav to som er pensjonister - men likevel. Krysser fingrene for at det blir plass i den barnehagen som er 5 min å gå fra huset - da hadde det meste løst seg ^-^

Håper dere får plass der da :) Vi skal søke begge de små i den nærmeste fra høsten av og håper vi får plass til begge der! Fikk ikke førstevalget denne gangen og er et stykke å gå.

Lagt ut bilde av kjolen i hobbytråden hvis noen vil se :) Kanten la seg mye bedre etter stryking. Kan være den ruller seg opp igjen i bruk da, men er det så farlig :) Ble litt vanskelig å ta bilde av for sola skinner rett inn på kjøkkenet sånn på morgenen! Men fornøyd med den i alle fall :)

Hvis dere er i byen og er sultne..Hva kjøper dere da? :p tør ikke kjøpe sånne ferdigbaguetter :p

Back
Topp