Er så sjalu på den hagen deres altsåher er bringebærene fremdeles grønne (de 10 som viser tegn til å komme)
Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så sjalu på den hagen deres altsåher er bringebærene fremdeles grønne (de 10 som viser tegn til å komme)
Hei dere! Da var ferien over gitt! Kom hjem i går kveld. I dag har jeg vært his lege både til kontroll og for å vurdere sykemeldinga. Ble 20% friskmeldt, og starter i jobb igjen til mandag. Veldig spent på å om det kommer til å funke å komme så lite tilbake etter lang sykemelding, og np trenger jeg tilrettelegging pga bekkenet.
Så koseligOkFamiliebesøk?
Ja, vi var først i Kristiansand noen dager før vi reiste på familiebesøk til Nord-Norge i halvannen uke![]()
Ja, ikke sant..Hehe, okBedre og være veldig forsiktig enn motsatt da
Blir sjelden jeg kjøper påsmurt også pga. cøliaki og dårlig utvalg. Men det hender noe bakere har, men da med gulost![]()
Ja, ikke sant..hmm.. Nå fikk jeg lyst på frøhorn med ost&skinke
![]()
Nettop spist lefser med strimla svinekjøtt og grønnsaker.Hva skal dere ha til mat i dag?
Har spurt om vi skulle grille, men fikk høre at det kanskje var på tide å spise litt sunt igjenNå har vi hamburgere på grillen og hjemmelaget pommes frites i ovnen, herlighet så sulten jeg er!
Hva skal dere ha til mat i dag?
Konfekt muffinsmmm nam nam muffins, heheHvordan skal du lage? Må kose dere masse med besøk
![]()
Jeg vet ikke helt hva vi skal i dagSola skinner i alle fall!! Herlig
![]()
Der ser duJa sant dethar jo egentlig hele uka, så har gooood tid. Hehe
Endten så går jeg på kafé ellers så kjøper jeg bolle eller en sjokoladeHvis dere er i byen og er sultne..Hva kjøper dere da?tør ikke kjøpe sånne ferdigbaguetter
![]()
Det gjør dusnart 600 innlegg, kanskje jeg greier 700 da![]()
Wow så flink du er daDa er jeg snart ferdig med å være små gal, kommer te å lide for galskapen I kveld. Hodet trengte avkobling derfor vant det over kropp I dag og da ble kjøkkenet vasket fra tak te gulv. Snart ferdig bare inni stekeovn og gulv igjenn, små lei salmiakk lukt, men blir reint![]()
Her ble det urte marinert fåre filet med pommes og fløte stuet soppHva skal dere ha til mat i dag?
Hehe DET er helt sikkertDer ser duå det er sikkert ingen som tar det i fra deg
![]()
Yums!Her ble det urte marinert fåre filet med pommes og fløte stuet sopp![]()
![]()