Skravletråd

Ble grilling av koteletter i dag... Min kjære som sto for middagen skal se om jeg kommer meg opp av sengen snart, og lage Pai med jordbær, da eldste gutten har blitt lovet det i dag... Også skal jeg prøve meg på mer syltetøy

Oppskrift på jordbærpai? :D

Saften er ferdig, men må sterilisere flasker. Fant ut at man kunne gjøre det i stekeovnen! Satt gubben i arbeid på den oppgaven :P

Det var kjøkkenet ryddet, bosset tatt ut å betalt en regning. Nå vill ikke kroppen mer etter en lang dag . Så jeg gidder ikke krangle med den å intok nå sofaen til 20 i stil :D med telefon å fargeboka :D
Å her blir jeg resten av kvelden :)

Sambo har tatt med eldste ut til en kompis som har gård så de jobber der :) å minsta er ute å sparker med en venninne :D helt ok ;)

Det var kjøkkenet ryddet, bosset tatt ut å betalt en regning. Nå vill ikke kroppen mer etter en lang dag . Så jeg gidder ikke krangle med den å intok nå sofaen til 20 i stil :D med telefon å fargeboka :D
Å her blir jeg resten av kvelden :)

Sambo har tatt med eldste ut til en kompis som har gård så de jobber der :) å minsta er ute å sparker med en venninne :D helt ok ;)

Flink du har vært! Og vel fortjent å sette seg ned nå ja :D :D

Back
Topp