Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble grilling av koteletter i dag... Min kjære som sto for middagen skal se om jeg kommer meg opp av sengen snart, og lage Pai med jordbær, da eldste gutten har blitt lovet det i dag... Også skal jeg prøve meg på mer syltetøy
Er så sulten - må ut og handle men mannen har sovnet :/ argh
Det jeg har prøvd litt på - uten å maseDu får poke han![]()
Selv om det virkelig hadde vert ønskelig til tiderHehe DET er helt sikkert![]()
Ds hadde jeg vekket hanEr så sulten - må ut og handle men mannen har sovnet :/ argh
Hahaha ja det burde duDet jeg har prøvd litt på - uten å maseeventuelt får jeg gjøre som katten, mjaue uhemmet?
![]()
Det jeg har prøvd litt på - uten å maseeventuelt får jeg gjøre som katten, mjaue uhemmet?
![]()
Haha jamen men
bedre lykke neste gang
hehe
En herlig tid![]()
Her er de ute alle sammen![]()
Det ble helt miss med steke tidenHvordan?ikke gode en gang?
![]()
Haha! Skulle jeg likt å settmen trenger han å være med på butikken?
Mjauet bare for å teste - men han tok det heldigvis med humor.Hahaha ja det burde du![]()
HeheLillegutt freser rundt da, null interesse for tv hehe![]()
Det var kjøkkenet ryddet, bosset tatt ut å betalt en regning. Nå vill ikke kroppen mer etter en lang dag . Så jeg gidder ikke krangle med den å intok nå sofaen til 20 i stilmed telefon å fargeboka
![]()
Å her blir jeg resten av kvelden![]()
Sambo har tatt med eldste ut til en kompis som har gård så de jobber derå minsta er ute å sparker med en venninne
helt ok
![]()