Huff, er så kjedelig. Hender jeg må ringe dit når jeg er på jobb - blir jo sprø av mindre.
Håper du fikk tak i de du skulle
Ja fikk svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, er så kjedelig. Hender jeg må ringe dit når jeg er på jobb - blir jo sprø av mindre.
Håper du fikk tak i de du skulle
Åh Saft høres ypperlig ut! Ser ut som det var en lur investering det der![]()
Kjedelig å vente så lenge for å så høre det motsatte av det man vil...Ja fikk svarIkke helt det svaret jeg ville ha, men fikk svar
hehe
Kommer helt an på hvor det er - hvis jeg er litt skeptisk til stedet, så dropper jeg Baguette og går for en bakevare. Rosinbolle er vel favoritten![]()
Så koselig!Ja tror det! Også skal vi gi bort litt i gave til helgen tenkte vi![]()
Kjedelig å vente så lenge for å så høre det motsatte av det man vil...
Men på den positive siden kom du I hvertfall igjennom. Vet om en del som går lei av å vente..
Absolutt!Jada, uansett greit å vite hva som stemmer så man slipper å gå å lure på det![]()
Oj! Så flink du er! (Har satt meg ut, da slipper jeg å tenke over såntDa er jeg snart ferdig med å være små gal, kommer te å lide for galskapen I kveld. Hodet trengte avkobling derfor vant det over kropp I dag og da ble kjøkkenet vasket fra tak te gulv. Snart ferdig bare inni stekeovn og gulv igjenn, små lei salmiakk lukt, men blir reint![]()
Er så sjalu på den hagen deres altså6-åringen plukker kirsebærkanskje det blir rips og kirsebærsaft
men har modne bringebær også! Valgets kval, hehe
Ååh, laks er godt!Stekt laks med pasta og pesto![]()
Velkommen tilbake ^-^ hatt en fin ferie?Hei dere! Da var ferien over gitt! Kom hjem i går kveld. I dag har jeg vært his lege både til kontroll og for å vurdere sykemeldinga. Ble 20% friskmeldt, og starter i jobb igjen til mandag. Veldig spent på å om det kommer til å funke å komme så lite tilbake etter lang sykemelding, og np trenger jeg tilrettelegging pga bekkenet.
Takk for detVelkommen tilbake ^-^ hatt en fin ferie?
Min startet i dag - blanding av sol og regn, god dose avslapp til tross for besøk som må tas litt hensyn til.Takk for detDen har vært fin, men har vært noe amputert pga formen. Men har absolutt kosa oss for det
Har du hatt ferie?
OkMin startet i dag - blanding av sol og regn, god dose avslapp til tross for besøk som må tas litt hensyn til.
Reiste dere noe sted?
Absolutt!
Om man får ett klart svar daikke alltid de er helt enige med seg selv - men det gjelder jo ikke bare Nav heller da.
Da er jeg snart ferdig med å være små gal, kommer te å lide for galskapen I kveld. Hodet trengte avkobling derfor vant det over kropp I dag og da ble kjøkkenet vasket fra tak te gulv. Snart ferdig bare inni stekeovn og gulv igjenn, små lei salmiakk lukt, men blir reint![]()
Jada finnes kurs . Bor jo i Bergen så her er alt vettuHehe neidamen hvis det fins kurs er det jo sikkert ikke så dumt
![]()