Skravletråd

Akkurat nå strikker jeg babybooties i barselgave til nevøen vår som kom for ikke lenge siden :D
Så stilig! Satt og så på en ved siden av meg på toget I morges som lagde noe lignende - er fornøyd hvis jeg klarer EN sokk og det tar meg en evighet! :P

Så stilig! Satt og så på en ved siden av meg på toget I morges som lagde noe lignende - er fornøyd hvis jeg klarer EN sokk og det tar meg en evighet! :P

Hehe jeg får ikke strikket så mye i løpet av en dag siden jeg har to unger hjemme uten Bhg plass og minste er bare 14 mnd, men en booties om dagen går fint :D Raske å strikke!

Åååh gleder meg sånn til fredag :p
Skal overaske barna med tur til badeland i Lyngdal :) de har faktisk aldri vert i ett badeland før :) så dette kan bli spennende :D

Alt de har fått vite er at vi skal kjøre langt ( 2 timer)
Vi blir borte hele dagen
Det er både varmt å kansje litt kaldt
Det er både inne å ute
Å vi kan risikere å bli våte så vi må nok ha med regntøy :) :p

Skal overaske barna med tur til badeland i Lyngdal :) de har faktisk aldri vert i ett badeland før :) så dette kan bli spennende :D

Vi blir borte hele dagen
Det er både inne å ute

Hehe så herlig :) Håper det blir en super dag :D

Vi blir borte hele dagen
Det er både inne å ute
Åh, så kul beskrivelse :P

Foreldrene mine kunne finne på å si sånt, og holdt jo på å dø av nysgjerrighet ^-^ skjønner at du gleder deg :P

25+3 :) Tror jeg regnet litt feil på uker da jeg bestilte, hadde egentlig tenkt å ha det litt senere, men håper og tror det blir bra :D
Skal ikke før i slutten av mnd, på 25+6 :P du får holde oss oppdatert!;)

Back
Topp