Ja det er litt deiligSå deilig å få sove lenge da! God morgen til deg og![]()
Men ligger enda i senga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er litt deiligSå deilig å få sove lenge da! God morgen til deg og![]()
Deilig å kunne sove lenge da. Her var det opp 6God morgen fra en syvsoverføler det kansje er på tide å dra liket ut av sengen nå
Ha en god dag alle sammen![]()
Jeg fødte før timen jeg fikk til omvisningOj, så gøy!
Her var det sånn at man måtte bestille omvisning i forkant, men har ikke surret meg til det![]()
Så tidlig står jeg aldri oppDeilig å kunne sove lenge da. Her var det opp 6![]()
Her er det ikke snakk om. Han skriker til jeg står opp. MAMMA MAMMA MAMMA MAMMASå tidlig står jeg aldri opphaha. Da får han leke seg i senga litt til
![]()
HeheheHer er det ikke snakk om. Han skriker til jeg står opp. MAMMA MAMMA MAMMA MAMMA![]()
Oj, så gøy!
Her var det sånn at man måtte bestille omvisning i forkant, men har ikke surret meg til det![]()
Heldig du daHehehemin kan sitte ganske kenge i senga å enten slappe av eller bare leke med seg selv, men om han vlir urolig så henter jeg han selvsagt
![]()
Det var vi med sist svangerskapJeg går fast ca 1 gang i mnd pga angst. Er veldig godt å få prate med noen som skjønner ting
Vet de har fødselsforberedende kurs, tenkte vi skulle være med på et slikt et.
Hver morgen!!???:OLuksusHer var lillegutt oppe 7, men jeg er heldig for gubben tar han hver morgen og jeg sover til 8-9![]()
Hva strikkesNå skal jeg strikke.. Hihi.. Som vanlig når lillegutt sover![]()
Ja tror vi har vært heldige søvnmessig, stort settHeldig du da![]()
Det er veldig greit. Her sover han først rundt nå.Ja tror vi har vært heldige søvnmessig, stort settselvom jan har hatt mange perioder med oppvåkninger på nettene
![]()
Hver morgen!!???:OLuksus![]()