Skravletråd

Ble plutselig kjøp av ny telefon i dag når vi var ned på byen i dag:D og med sirupnettet som er på hytta så får jeg ikke lasta ned apper, og jeg som pleier å bruke bv-apper:(

Ble plutselig kjøp av ny telefon i dag når vi var ned på byen i dag:D og med sirupnettet som er på hytta så får jeg ikke lasta ned apper, og jeg som pleier å bruke bv-apper:(
Og der sendte den avgårde ja:p haha. Appen skulle det stå. Må nok vende meg til endring fra android til Apple:p hehe. Er ikke helt fjernt siden jeg har MacBook da iallfall.

Skal til samme vi hadde tidlig ul med, ved Høvik. Synes hun var så utrolig flink til å vise og forklare sist vi var der, så gleder meg enormt ^-^

Og du?

Det blir sikkert kjempebra :) Jeg skal på majorstua, på familieklinikken :)

Jeg og

Baah, får ikke bort det jeg skrev før plutselig quoten kom:p haha. Ja jeg er og avhengig av den appen. Syns det er så tungvint å inn på nettbv og særlig med sirupnett:o hehe
Liker heller ikke Bv på nett :p å det med raskt Internett så sjønner deg veldig godt :)
Å overgangen fra android til Apple er heller ikke så lett akkurat :p

Skal dere være borte lenge?

Liker heller ikke Bv på nett :p å det med raskt Internett så sjønner deg veldig godt :)
Å overgangen fra android til Apple er heller ikke så lett akkurat :p

Skal dere være borte lenge?
Ikke lett på mobil nei, selvom jeg er veldig glad i macen min:D hehe. Vi blir nok til torsdag for da kommer mannen hjem:) ser an litt, vil ikke være for mye i veien for oppussingen til mamma og pappa heller. Selvom de syns det er fint med besøk:p

Ikke lett på mobil nei, selvom jeg er veldig glad i macen min:D hehe. Vi blir nok til torsdag for da kommer mannen hjem:) ser an litt, vil ikke være for mye i veien for oppussingen til mamma og pappa heller. Selvom de syns det er fint med besøk:p
De syntes nok bare det er kos så tviler på dere er i veien :D :D kjekt å være på familie besøk da :D

Back
Topp