Det blir nok bra25+3Tror jeg regnet litt feil på uker da jeg bestilte, hadde egentlig tenkt å ha det litt senere, men håper og tror det blir bra
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir nok bra25+3Tror jeg regnet litt feil på uker da jeg bestilte, hadde egentlig tenkt å ha det litt senere, men håper og tror det blir bra
![]()
Skal til samme vi hadde tidlig ul med, ved Høvik. Synes hun var så utrolig flink til å vise og forklare sist vi var der, så gleder meg enormt ^-^Det blir stas! Hvor skal du?
Og der sendte den avgårde jaBle plutselig kjøp av ny telefon i dag når vi var ned på byen i dagog med sirupnettet som er på hytta så får jeg ikke lasta ned apper, og jeg som pleier å bruke bv-apper
![]()
Skal til samme vi hadde tidlig ul med, ved Høvik. Synes hun var så utrolig flink til å vise og forklare sist vi var der, så gleder meg enormt ^-^
Og du?
Åh neiBle plutselig kjøp av ny telefon i dag når vi var ned på byen i dagog med sirupnettet som er på hytta så får jeg ikke lasta ned apper, og jeg som pleier å bruke bv-apper
![]()
Baah, får ikke bort det jeg skrev før plutselig quoten komÅh neihåper det går seg til. Er blitt for avhengig av Bv appen min
![]()
Liker heller ikke Bv på nettJeg og
Baah, får ikke bort det jeg skrev før plutselig quoten komhaha. Ja jeg er og avhengig av den appen. Syns det er så tungvint å inn på nettbv og særlig med sirupnett
hehe
Ikke lett på mobil nei, selvom jeg er veldig glad i macen minLiker heller ikke Bv på nettå det med raskt Internett så sjønner deg veldig godt
Å overgangen fra android til Apple er heller ikke så lett akkurat
Skal dere være borte lenge?
De syntes nok bare det er kos så tviler på dere er i veienIkke lett på mobil nei, selvom jeg er veldig glad i macen minhehe. Vi blir nok til torsdag for da kommer mannen hjem
ser an litt, vil ikke være for mye i veien for oppussingen til mamma og pappa heller. Selvom de syns det er fint med besøk
![]()
Åh, så koseligAkkurat nå strikker jeg babybooties i barselgave til nevøen vår som kom for ikke lenge siden![]()
Kommer litt ann på cookien - alternativt vente til bakeeksperten vår våknerNoen som vet hvor lenge man kan oppbevare hjemmelaget cookies? ??
Tenker det er som julekaker jegNoen som vet hvor lenge man kan oppbevare hjemmelaget cookies? ??
Kommer litt ann på cookien - alternativt vente til bakeeksperten vår våkner![]()
Tenker det er som julekaker jegmen kommer jo å an på hvilken type
![]()