Skravletråd

Vi er på vei til hytta til bestemor og bestefar til ungene. Eldste skal være der med dem noen dager, det blir nok koselig :D

Vet dere hva jeg plutselig tenkte på nå.. Om 3,5 mnd er babyen her! Det er sannelig ikke så lenge :)

Ja tiden flyr :) det føles ikke som om at den gjør det men når man ser bakover har den jo gjort det.
Å nå tenker en på alt en skal ha gjort før baby kommer:)

Ja tiden flyr :) det føles ikke som om at den gjør det men når man ser bakover har den jo gjort det.
Å nå tenker en på alt en skal ha gjort før baby kommer:)
Typisk tanke fra min side: dette får vi fikset i løpet av sommeren, det er jo så lenge til November ;)

Bare det å få orden på barnerommet er jo en utfordring, da sengen som står der må demonteres før vi kan begynne :P

Typisk tanke fra min side: dette får vi fikset i løpet av sommeren, det er jo så lenge til November ;)

Bare det å få orden på barnerommet er jo en utfordring, da sengen som står der må demonteres før vi kan begynne :P

Slik tenker gubben her i huset å, har så god tid, å ho mor blir bare mer og mer stressa. :)

Slik tenker gubben her i huset å, har så god tid, å ho mor blir bare mer og mer stressa. :)
Haha, hos oss er det motsatt :P

Han irriterer seg over at jeg tror det er lenge igjen - eller at det ikke bare er å kaste alt som vi ikke vet hvor vi skal ha ennå...

Det spekuleres ellers i om den sengen kan legges ut på finn, gratis mot at de kommer og demonterer/henter :P

Det spekuleres ellers i om den sengen kan legges ut på finn, gratis mot at de kommer og demonterer/henter :p

Det funker! Jeg får ikke verken løfte eller bøye meg, så jeg tydde til den løsningen tidligere i år. Riktignok på en lokal nettside, men det blir mye det samme. Det kom til og med et hyggelig par og hentet blyglassdørene!

Det funker! Jeg får ikke verken løfte eller bøye meg, så jeg tydde til den løsningen tidligere i år. Riktignok på en lokal nettside, men det blir mye det samme. Det kom til og med et hyggelig par og hentet blyglassdørene!
Så kult! Får se hva sjefsorganisator hjemme bestemmer seg for, men er kanskje ikke så dumt ^-^

Back
Topp