Hehe dere er herlige <3Var ho jeg siktet til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe dere er herlige <3Var ho jeg siktet til![]()
Tenker 3 uker er helt greit jegTenkte sjokolade chips cookies. Tenkte å bake før fødsel, så har noe liggende når det kommer folk etter fødsel![]()
Haha - nå fikk jeg voldsomt lyst på sjokoladecookies.. (har akkurat spist lunsj, er mer enn mett.. men likevel)
Oj! Nesten litt skummel tankeVet dere hva jeg plutselig tenkte på nå.. Om 3,5 mnd er babyen her! Det er sannelig ikke så lenge![]()
Oj! Nesten litt skummel tanke![]()
Vet dere hva jeg plutselig tenkte på nå.. Om 3,5 mnd er babyen her! Det er sannelig ikke så lenge![]()
Typisk tanke fra min side: dette får vi fikset i løpet av sommeren, det er jo så lenge til NovemberJa tiden flyrdet føles ikke som om at den gjør det men når man ser bakover har den jo gjort det.
Å nå tenker en på alt en skal ha gjort før baby kommer![]()
Typisk tanke fra min side: dette får vi fikset i løpet av sommeren, det er jo så lenge til November
Bare det å få orden på barnerommet er jo en utfordring, da sengen som står der må demonteres før vi kan begynne![]()
Haha, hos oss er det motsattSlik tenker gubben her i huset å, har så god tid, å ho mor blir bare mer og mer stressa.![]()
Oj det er rart å tenke på jaVet dere hva jeg plutselig tenkte på nå.. Om 3,5 mnd er babyen her! Det er sannelig ikke så lenge![]()
Det spekuleres ellers i om den sengen kan legges ut på finn, gratis mot at de kommer og demonterer/henter![]()
Så kult! Får se hva sjefsorganisator hjemme bestemmer seg for, men er kanskje ikke så dumt ^-^Det funker! Jeg får ikke verken løfte eller bøye meg, så jeg tydde til den løsningen tidligere i år. Riktignok på en lokal nettside, men det blir mye det samme. Det kom til og med et hyggelig par og hentet blyglassdørene!
Hva tlf ble detBle plutselig kjøp av ny telefon i dag når vi var ned på byen i dagog med sirupnettet som er på hytta så får jeg ikke lasta ned apper, og jeg som pleier å bruke bv-apper
![]()
Gikk bra hos fysio?God morgen alle sammen
I dag blir det fysio igjenå så får vi se hva resten av dagen bringer
![]()
Så koselig ^-^ du får nyte Babybesøket daÅååh får kansje baby besøk i kveldav ei lita ei som ble født i mai 2 mnd før tiden
er jo pitteliten
![]()
WæwæVet dere hva jeg plutselig tenkte på nå.. Om 3,5 mnd er babyen her! Det er sannelig ikke så lenge![]()