Bekkenet er litt opp å nedGikk bra hos fysio?Hvordan er bekkenet om dagen?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bekkenet er litt opp å nedGikk bra hos fysio?Hvordan er bekkenet om dagen?
![]()
Bra fysio hjelperBekkenet er litt opp å nedmen er herlig hos fysio
![]()
Ta noe tilskudd daAkkurat vært hos legen - lavt med jern igjenvar visst ikke bare dovenskap som gjør at det rulles ut av senga i stedet for å sprette
![]()
Ja, hun sa jeg skulle ta tilskudd - eventuelt kjøpe en sånn gravidpakke på apoteket og se om det var nok for å få meg litt opp igjen før hun vurderte sterkere doserTa noe tilskudd da?
Ja, hun sa jeg skulle ta tilskudd - eventuelt kjøpe en sånn gravidpakke på apoteket og se om det var nok for å få meg litt opp igjen før hun vurderte sterkere doser
Satser på at det holder![]()
Jeg måtte ta tilskudd sist svangerskap![]()
NopeTar du noe nå da?
Akkurat vært hos legen - lavt med jern igjenvar visst ikke bare dovenskap som gjør at det rulles ut av senga i stedet for å sprette
![]()
Bra at de kan hjelpe deg!... er herlig hos fysio![]()
Håper du merker forskjell fort! Du vet sikkert at maten påvirker hvor godt du tar opp jern fra tilskuddet? Appelsinjuice heller enn melk
Skulle bare hatt henne hver dagBra fysio hjelper![]()
En gang i ukenJaHvor ofte går du?
En gang i ukenmen nå skal hun ha ferie så er 4 uker til neste time
Kan bli spennende å se hvordan det gårmen satser på det får fint så lenge jeg selv klarer å passe litt på
Hvor ofte går du?
Skal begynne med noen nåHåpe det . Tar du noe øvelser på egenhånd?
Ikke noe fast til fysio nå, men gravidtrening minst 2 ganger i uka.
Skal begynne med noen nå
Men jeger så fornøyd med at jeg faktisk skal i jobb etter feien åom så bare 50%. Jeg klarer det
Med mellomste var jeg fullt sykemeldt fra uke 12. Jeg har klart å slippe det![]()
å det er så deilig
Er det basseng trening da?
Sikker blir man aldriOkei, bra da.
Du er sikker på du klarer det da?
Nope. Trening på ball og i slynge.