Skravletråd

Akkurat vært hos legen - lavt med jern igjen :P var visst ikke bare dovenskap som gjør at det rulles ut av senga i stedet for å sprette :P

Ta noe tilskudd da:)?
Ja, hun sa jeg skulle ta tilskudd - eventuelt kjøpe en sånn gravidpakke på apoteket og se om det var nok for å få meg litt opp igjen før hun vurderte sterkere doser

Satser på at det holder ;)

Ja, hun sa jeg skulle ta tilskudd - eventuelt kjøpe en sånn gravidpakke på apoteket og se om det var nok for å få meg litt opp igjen før hun vurderte sterkere doser

Satser på at det holder ;)

Jeg måtte ta tilskudd sist svangerskap:)

Akkurat vært hos legen - lavt med jern igjen :p var visst ikke bare dovenskap som gjør at det rulles ut av senga i stedet for å sprette :p

Håper du merker forskjell fort! Du vet sikkert at maten påvirker hvor godt du tar opp jern fra tilskuddet? Appelsinjuice heller enn melk, og sånt?

... er herlig hos fysio :)
Bra at de kan hjelpe deg!

Håper du merker forskjell fort! Du vet sikkert at maten påvirker hvor godt du tar opp jern fra tilskuddet? Appelsinjuice heller enn melk

Har notert ned en del - ikke alltid like enkelt å huske morgenkvisten :P

En gang i uken :) men nå skal hun ha ferie så er 4 uker til neste time :eek:
Kan bli spennende å se hvordan det går :eek: men satser på det får fint så lenge jeg selv klarer å passe litt på :)
Hvor ofte går du?

Håpe det . Tar du noe øvelser på egenhånd?

Ikke noe fast til fysio nå, men gravidtrening minst 2 ganger i uka.

Håpe det . Tar du noe øvelser på egenhånd?

Ikke noe fast til fysio nå, men gravidtrening minst 2 ganger i uka.
Skal begynne med noen nå :)

Men jeger så fornøyd med at jeg faktisk skal i jobb etter feien å :D om så bare 50%. Jeg klarer det :D

Med mellomste var jeg fullt sykemeldt fra uke 12. Jeg har klart å slippe det :D :D å det er så deilig :D

Er det basseng trening da?

Skal begynne med noen nå :)

Men jeger så fornøyd med at jeg faktisk skal i jobb etter feien å :D om så bare 50%. Jeg klarer det :D

Med mellomste var jeg fullt sykemeldt fra uke 12. Jeg har klart å slippe det :D :D å det er så deilig :D

Er det basseng trening da?

Okei, bra da.

Du er sikker på du klarer det da;)?

Nope. Trening på ball og i slynge.

Back
Topp