Hva strikkes?
Akkurat nå strikker jeg babybooties i barselgave til nevøen vår som kom for ikke lenge siden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva strikkes?
Så stilig! Satt og så på en ved siden av meg på toget I morges som lagde noe lignende - er fornøyd hvis jeg klarer EN sokk og det tar meg en evighet!Akkurat nå strikker jeg babybooties i barselgave til nevøen vår som kom for ikke lenge siden![]()
Så heldig er jeg åHer var lillegutt oppe 7, men jeg er heldig for gubben tar han hver morgen og jeg sover til 8-9![]()
Hahaha ja(Du vet du er I Bærum når barn hentes i Porche ><)
Joda, de har det og så klart - typisk konebilHahaha jahos oss er det bare en hel drøss med svære nye SUV :/
Jeg har enda tilgode å se det jaJoda, de har det og så klart - typisk konebil
Men er første gangen jeg ser Porche med barnesete![]()
Så stilig! Satt og så på en ved siden av meg på toget I morges som lagde noe lignende - er fornøyd hvis jeg klarer EN sokk og det tar meg en evighet!![]()
Åååh gleder meg sånn til fredag
Skal overaske barna med tur til badeland i Lyngdalde har faktisk aldri vert i ett badeland før
så dette kan bli spennende
Alt de har fått vite er at vi skal kjøre langt ( 2 timer)
Vi blir borte hele dagen
Det er både varmt å kansje litt kaldt
Det er både inne å ute
Å vi kan risikere å bli våte så vi må nok ha med regntøy![]()
![]()
Åh, så kul beskrivelseÅååh gleder meg sånn til fredag![]()
Skal overaske barna med tur til badeland i Lyngdalde har faktisk aldri vert i ett badeland før
så dette kan bli spennende
![]()
Alt de har fått vite er at vi skal kjøre langt ( 2 timer)
Vi blir borte hele dagen
Det er både varmt å kansje litt kaldt
Det er både inne å ute
Å vi kan risikere å bli våte så vi må nok ha med regntøy![]()
![]()
Det blir det helt sikkerHehe så herligHåper det blir en super dag
![]()
Åååh så gøy7 dager til 3d ultralyd! Spent![]()
HeheÅh, så kul beskrivelse
Foreldrene mine kunne finne på å si sånt, og holdt jo på å dø av nysgjerrighet ^-^ skjønner at du gleder deg![]()
Haha, ja kan tenke meg detHehedet er det han eldste her gjør
hehe
Åååh så gøyhvor langt er du på vei da?
![]()
Skal ikke før i slutten av mnd, på 25+625+3Tror jeg regnet litt feil på uker da jeg bestilte, hadde egentlig tenkt å ha det litt senere, men håper og tror det blir bra
![]()
Skal ikke før i slutten av mnd, på 25+6du får holde oss oppdatert!
![]()
Det skal jeg jammenHaha, ja kan tenke meg det
Kan tenke meg det blir en fantastisk dag ^-^ du får fortelle når dere er tilbake![]()